ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Seat zdražuje, ale jen mírně. Nejvíc si připlatíte za velké SUV Tarraco
17. února 2020

reklama
Španělská automobilka zdražila některé své SUV modely na českém trhu. Změny se tedy týkají vozů Arona, Ateca a Tarraco. Jde ale jen o tisícové částky odstupňované podle velikosti.

Seat zdražuje svá SUV. Nově si tak připlatíte za crossover Arona, kompaktní model Ateca i největší Tarraco. Zvýšení ceny je odstupňované i podle velikosti vozů.

V případě Seatu Arona zaplatíte nově za všechny benzinové motory o 3000 korun navíc. Za naftové pak 5000 korun víc. Jedinou motorizací, které se zvýšení ceny netýká, se stala plynová 1.0 TGI, která se prodává stále za stejnou cenu 434 900 korun. Arona startuje na 411 900 koránch, což je částka platná pro verzi Style se základním motorem 1.0 TSI 70 kW. Ve výbavách Xcellence a FR se připlácí stejné částky navíc. Více najdete v aktuálním ceníku, který je k dispozici pod tímto odkazem.

Větší Seat Ateca už zdražuje víc. Benzinové motory nyní stojí o 5000 korun navíc, naftové pak o 7000 korun. To znamená, že nově je kompaktní SUV k mání s motorem 1.0 TSI ve výbavě Style za 589 900 korun. Ve výbavách Xcellence a FR platí také zdražení o pět a sedm tisíc. Více už v podrobném ceníku, který jsme pro vás připlavili zde.

Seat Tarraco je největším SUV z nabídky španělské automobilky. I proto se ho také týká nejvyšší zdražení. V jeho případě si připlatíte navíc 8000 korun za benzinové jednotky a 10 000 korun za naftové. Ve variantě Style tak nejlevněji pořídíte motor 1.5 TSI ACT za 787 900 korun. Zdražení platí i pro verzi Xcellence. Více už v ceníku vozu, stačí kliknout na tento text.

Seat Arona je zajímavým zástupcem v kategorii nejmenších SUV. Tam je teď velmi živo. Proto jsme ho porovnali nejen s novým Peugeotem 2008, ale i Renaultem Captur, Hyundai Kona a samozřejmě domácí Škodou Kamiq. Výsledek je k dispozici zde.

Pokud pátráte po středně velkých SUV, pak se podívejte na jejich výpis. Vybrali jsme pro vás vozy s benzinovým motorem od ceny 400 po 700 tisíc korun. Jaké to jsou? Klikněte sem.

Autor: Jan Markovič

reklama
13. března 2020
Test Hyundai Kona
Otestovali jsme další motorizaci oblíbeného malého SUV. Tentokrát jsme se pod kapotu podívali hybridní verzi s výkonem 141 koní. Spotřeba byla příznivá, něco ale nebylo podle představ. Více v rozšířené recenzi.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai Kona
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Fiat Panda a Jeep Wrangler neuspěly v nárazových testech Euro NCAP
Devět automobilů oznámkovala nezávislá organizace Euro NCAP za bezpečnost. Sedm jich dopadlo na výbornou a dva propadly. Nový Jeep Wrangler získal jedinou hvězdu z pěti možných, Fiat Panda odešel úplně s prázdnou.
Volvo přidalo do nabídky nové hybridní motory. Poznáte je podle písmene B
Švédská automobilka pokračuje v elektrifikaci svých vozů. Její SUV XC60 a XC90 dostaly nově do nabídky mild-hybridní motory. Není tak snadné se v nich vyznat, proto přinášíme přehled včetně cen.
reklama
Škoda Scala a Kamiq mají novou výbavu. Zdražily ale o tisíce
Mladá Boleslav nasadila svou oblíbenou výbavu Monte Carlo na svůj hacthabck Scala a malé SUV Kamiq. Navíc ale potichu zdražila i verze, které se už nabízely. Zdražení platí pro naftové i benzinové motory.
Hyundai i30 dostalo novou výbavu All Inclusive. Víme co obsahuje a kolik stojí
Výbava přináší zajímavé prvky, včetně bezklíčového přístupu nebo adaptivního tempomatu. Dostupná je na rozdíl od N-Line, ze které vychází, pro všechny karosářské varianty Hyundai i30 včetně kombi.
Peugeot upravuje ceny. Zlevnil až o několik tisíc korun
Změny v cenících se týkají modelu 308 a oblíbeného Peugeotu Rifter. Prodloužená verze ale přišla zkrátka. Přinášíme podrobný přehled.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama