ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Seat Tarraco je největší SUV španělské značky. Jak si stojí proti konkurenci?
23. prosince 2018

reklama
Seat před nedávnem poslal na český trh své dosud největší SUV. Model nazvaný Tarraco stojí na stejné platformě jako domácí Škoda Kodiaq. Zjišťovali jsme, jak je na tom v porovnání nejen s ní, ale i s další konkurencí.

Jak je na tom novinka rozměrově? Seat Tarraco na délku měří 4735 mm, široký je 1839 mm a vysoký 1658 mm. To znamená, že je delší než Škoda Kodiaq, které měří 4697 mm. Mohla by to být výhoda. Obě auta se prodávají jako sedmimístná. Tarraco zaujme hlavně odvážnějším designem typickým pro španělskou automobilku.

Motory jsou v nabídce zatím celkem tři. Jde o zážehový 1.5 TSI (110 kW) a vznětový dvoulitr ve výkonnostních provedeních 110 a 140 kW. To je v podstatě stejná nabídka jako u Škody Kodiaq. Tarraco má ale odvážnější cenu než jeho sourozenec. V základní výbavě Sytle vyjde minimálně na  762 900 korun. Jde o variantu s motorem 1.5 TSI o výkonu 110 koní, pohonem předních kol a manuální převodovkou. Škoda Kodiaq stojí 681 900 korun, ale prodává se ve výbavě Active. Je nutno podotknout, že Tarraco jako svou základní výbavu zvolilo verzi, která je u ostatních Seatů až druhá v pořadí a tedy vyšší. Kompletní ceník Seatu Tarraco včetně všech technických údajů najdete zde.

Pokud jste ale příznivci domácí automobilky a jde vám hlavně o co nejnižší cenu, pak se podívejte na její ceník. Ten je k dispozici zde. Do třetice všeho dobrého zbývá ještě Volkswagen Tiguan, který je nutné porovnávat v jeho větší verzi Allspace. Jeho ceník najdete zde.

Pokud si chcete najít přímo porovnání zásadních konkurentů středně velkých SUV neprémiového sektoru, pak se podívejte na to, které jsme pro vás připravili. Seat Tarraco v něm poměřujeme právě se Škodou Kodiaq, Volkswagenem Tiguan Allspace a pro porovnání jsme do hry pozvali ještě prostorný Nissan X-Trail. Všechna auta jsme vybrali s benzinovými motory. Výsledek najdete pod tímto linkem.

Ve střední třídě SUV ale najdete celou řadu dalších zajímavých modelů. Pokud na ně máte do jednoho milionu korun, pak se koukněte na náš výběr. Tentokrát jsou v něm ale jak benzinové, tak naftové verze včetně všech výbavových variant. Stačí jednoduše kliknout sem.

Autor: Jan Markovič

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

Nissan X-Trail přišel o základní výbavu a zdražil. Zachraňují ho akční ceny
Japonská automobilka zrušila na českém trhu základní výbavu svého SUV X-Trail. Auto už tak nekoupíte ve verzi Visia, se kterou začínalo na částce 532 400 Kč. Základ je nyní o 145 tisíc korun dražší, ale má lepší výbavu a lze uplatnit slevu.
Opel Zafira přišel o řadu motorů. Láká ale na velké slevy
Rodinný Opel Zafira musel kvůli nové emisní normě zrušit celou řadu motorizací, nahradila je ale nová. Aby české zastoupení značky udrželo zájem, nabízí ke konci roku velmi zajímavé cenové zvýhodnění. Dá se ušetřit až 127 tisíc korun.
reklama
Hyundai i40 zjednodušil nabídku. Koupíte ho už jen s novým dieselem
Ceník sedanu a kombi Hyundai i40 prošel zásadními změnami. Nově se auta nabízí už jen s motorem 1.6 CRDi, který nahradil starší pohonnou jednotku 1.7 CRDi. Výkonově jsou ale motory téměř stejné. V prodeji je auto také už jen se dvěma výbavami.
Opel Mokka X mírně zdražil. Nově ale nabízí pětiletou záruku
Ceník Opelu Mokka X prošel dalšími změnami. Po zářijovém odstranění některých motorů teď přišlo malé zdražení. Opel nyní pro Mokku ale nabízí navíc delší záruku.
Opel Corsa lehce zdražil. Za všechny výbavy dáte o 10 tisíc korun víc
Zdražování je, zdá se, aktuálním trendem u řady automobilek. Dalším z vozů, který nyní koupíte jen za větší peníze, je městský hatchback Opel Corsa. Ve všech výbavách se totiž prodává o 10 tisíc korun dráž než na konci léta.
Mazda CX-3: Nejdůležitější změnou je nový naftový motor
Nejmenší SUV od japonské automobilky letos prošlo faceliftem. Ten přinesl spíš kosmetické změny, Zásadní proměna proběhla pod kapotou, kde se ukázal zcela nový motor. Porovnali jsme ho s jeho předchůdcem i konkurenty.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama