ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Seat Leon zdražuje. Nejméně benzin, nejvíce hybrid
18. listopadu 2020

reklama
Španělská automobilka upravila ceník svého hatchbacku Leon. Ten zdražil ve všech výbavách, nárůst cen je ale různý. Nejméně se projevil u benzinových motorů, nejvíce na cenu tlačí diesel či hybrid. Máme podrobnosti.

Pokud si budete ještě před koncem letošního roku vybírat nový Seat Leon, zbystřete. Cenová nabídka se totiž proměnila, Španělé zdražují všude, ale u některých motorizací víc než u jiných. Je proto dobré se v nich zorientovat.

Seat Leon ve výbavě Reference zdražil o 10 tisíc korun. Nejlevněji tu seženete jednotku 1.0 TSI a to za 494 900 korun. Ve verzi Style se všechny motory kromě jediného zdražily o 13 tisíc korun. (1.0 TSI stojí nyní 532 900 Kč). Výjimkou je mild-hybridní 1.0 eTSI, který zdražil o 16 tisíc na 595 900 korun.

Ještě složitější to je ve vyšších výbavách. Ve verzi Xcellence se nabízí celkem pět pohonných jednotek. Motory 1.5 TSI 96 a 110 kW zdražily o 10 tisíc korun na 604 900 a 629 900 korun. Hybridní 1.5 eTSI vyjde o 13 tisíc víc, tedy 692 900 Kč. Na cenu tlačí i turbodiesel 2.0 TDI DSG, jenž je nyní za 754 900 korun a tedy o 15 tisíc korun dražší. Nejvíce se cena navyšovala u motoru 1.4 TSI e-Hybrid. Stojí 837 900 korun, což je o 18 tisíc korun navíc.

Stejné skoky jsou i ve verzi FR, která je o něco levnější. V tomto případě stojí 1.5 TSI 96 kW 599 900 korun, silnější 110 kW vyjde na 624 900 korun. Motor 1.5 eTSI je k mání od 687 900 korun a turbodiesel 2.0 TDI DSG stojí 749 900 korun. Nejdražší je pak 1.4 TSI e-Hybrid za 832 900 korun. Kompletní ceník Seatu Leon najdete pod tímto odkazem.

Seat Leon si musí v poměrně našlapané nižší střední třídě poradit s řadou soupeřů. Na paty mu šlape třeba Hyundai i30, ale i Ford Focus nebo Toyota Corolla. Jak si tito konkurenti proti sobě navzájem stojí jsme zjišťovali v jejich srovnání. Výsledek najdete zde, stačí kliknout.

A nebo se podívejte na výpis všech modelů nižší střední třídy s cenou do 750 tisíc korun, které je možné koupit s automatickou převodovkou. Jejich přehled jsme pro vás připravili tady.

Autor: Jan Markovič

reklama
13. března 2020
Test Hyundai Kona
Otestovali jsme další motorizaci oblíbeného malého SUV. Tentokrát jsme se pod kapotu podívali hybridní verzi s výkonem 141 koní. Spotřeba byla příznivá, něco ale nebylo podle představ. Více v rozšířené recenzi.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai Kona
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Kia Stonic je nově hybrid a má chytrou spojku. Známe české ceny
Korejská automobilka začala na českém trhu nabízet modernizované provedení svého malého SUV Stonic. To dostalo nejen mild-hybridní systém s 48V sítí, ale i unikátně řešenou elektronickou spojku. Máme kompletní ceník.
Nissan X-Trail láká na obrovské slevy. Ušetříte 145 tisíc korun
Japonská automobilka se rozhodla na českém trhu výrazně zlevnit své SUV X-Trail. Auto snížilo svou cenu o 145 tisíc korun v případě dieselu a o 90 tisíc korun u benzinu. Máme kompletní ceník.
reklama
Kia spustila vlastní šrotovné. Za staré auto nabízí 50 tisíc
Kia v Česku spustila podporu prodeje svých elektrických modelů e-Niro a e-Soul. Pokud jí prodáte své staré auto, nabídne slevu 50 tisíc korun na pořízení auta do zásuvky. To cenu obou modelů podstatně snižuje.
Škoda Enyaq se už nabízí v základní verzi. Ujede 390 kilometrů
Mladoboleslavská automobilka začala na českém trhu nabízet svůj elektromobil Škoda Enyaq iV i se základním motorem, tedy s jednotkou o výkonu 132 kW a s kratším dojezdem. Máme podrobnosti.
Citroën C4 Spacetourer dostal lepší výbavu, ale i vyšší cenu
Francouzské MPV se nyní nabízí s bohatší výbavou. Je to ale také záminka pro to, aby mu Citroën trochu zvedl cenu. A ta stoupla v případě benzinového motoru o 20 tisíc korun.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama