ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Seat Arona dostal více výbavy, ale také zdražil
22. července 2020

reklama
Španělská automobilka proměnila ceník oblíbeného malého SUV Seat Arona. Auto je nyní s některými motory dražší, nabízí ale lepší výbavu. Víme víc.

Nabídka malého SUV Seat Arona prošla změnami. Nově už v ceníku nenajdete motor 1.5 TSI Evo, nicméně i tak jsou některé verze bohatší. Například varianta Style má nově ve standardu LED denní svícení. Za některé motory si ale připlatíte. S jednotkou 1.0 TSI stojí nyní 452 900 korun, což je o 18 tisíc korun víc. S jednotkou 1.0 TGI vyjde na 450 900 Kč, tedy o 13 tisíc korun víc a s motorem 1.6 TDI (70 kW) stojí 504 900 korun - o 12 tisíc korun víc.

Připlácí se i ve výbavě FR. Seat Arona byl s motorem 1.0 TGI zdražen o 23 tisíc korun. Nově tak vyjde na 475 900 korun. Ostatní motory zdražily dokonce o 28 tisíc. Nově jsou ale ve standardní výbavě dvouzónová automatická klimatizace, dešťový senzor, automatické světlomety a elektricky sklopná zrcátka.

A jak je na tom výbava Xcellence? Motory 1.0 TSI a 1.0 TSI DSG byly zdraženy o 23 tisíc korun na 472 900 Kč a 512 900 Kč. Motor 1.6 TDI (70 kW) nově vyjde na 524 900 korun, což je zdražení o 17 tisíc. Jednotka 1.0 TGI je k mání za 470 900 korun, tedy je dražší o 18 tisíc. Výbava Xcellence ale nově do standardu dostala tu samou výbavu navíc jako FR, tedy dvouzónovou automatickou klimatizace, dešťový senzor, automatické světlomety a elektricky sklopná zrcátka.

Další ceny a podrobnosti o Seatu Arona najdete v jeho ceníku, který je pod tímto odkazem.

Nezapomeňte si auto také případně porovnat. Příkladem může být jeho srovnání s úhlavním nepřítelem Hyundai Kona, Peugeotem 2008 a Renaultem Captur. Výsledek najdete pod tímto odkazem.

A nebo se podívejte na výpis všech malých SUV na českém trhu s benzinovým motorem do částky půl milionu korun. Připravili jsme ho pro vás zde.




 

Autor: Jan Markovič

reklama
13. března 2020
Test Hyundai Kona
Otestovali jsme další motorizaci oblíbeného malého SUV. Tentokrát jsme se pod kapotu podívali hybridní verzi s výkonem 141 koní. Spotřeba byla příznivá, něco ale nebylo podle představ. Více v rozšířené recenzi.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai Kona
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Sedm z devíti nárazových testů skončilo s maximem v podobě pěti hvězd
Devět automobilových novinek vyzkoušela nezávislá organizace Euro NCAP v nejnovější várce nárazových testů. Sedm z nich dostalo nejvyšší hodnocení v podobě pěti hvězdiček.
Dacia rozšiřuje nabídku aut na LPG. Umí ho Logan, Sandero i Duster
Logan je zároveň nejlevnějším novým autem na českém trhu, které jezdí na LPG. K mání je za 252 400 korun ve výbavě Open. Víte, kolik zaplatíte i za další modely?
reklama
Hledáte levný vůz s automatem? Do 400 tisíc jich je 11, většinou asijských
Najít automatickou převodovkou v levném autě není nic snadného. Do 400 tisíc korun najdete na trhu 11 modelů, které patří mezi malé hatchbacky nebo baby SUV. Většinu z nich tvoří modely asijské provenience. Tady jsou.
Obří sleva u Nissanu. SUV Qashqai koupíte skoro o 140 tisíc levněji
Japonské automobilce se dlouhodobě na českém trhu příliš nedaří. Pokles prodejů se snaží vykompenzovat nezvykle vysokými slevami. Ty se týkají i oblíbeného SUV Nissan Qashqai.
Renault Talisman přitvrzuje na ceně. Připlatíte si za sedan i kombi
Francouzská automobilka zdražila na českém trhu svůj top model Renault Talisma. Připlácí se 30 tisíc korun a to nejen za sedan, ale i verzi Grandtour.
Mazda MX-30 se už prodává v Česku, jak obstojí proti konkurenci?
Do katalogu jsme zařadili nový elektromobil Mazda MX-30. Auto se prodává na českém trhu od 854 900 korun. Jak je na tom ve srovnání s dalšími konkurenty, kterými jsou třeba Kia e-Soul nebo Hyundai Kona Electric?
Fiat Tipo zlevňuje. Láká na cenovku pod 300 tisíc korun.
Italská značka chce nalákat české zákazníky na zajímavější cenu svého staršího motoru. Atmosférický čtyřválec o objemu 1,4 litry je pod kapotou sedanu, hatchbacku i kombi nyní dostupnější. Víme o kolik.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama