ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Renault Fluence: změny na motoru 1.6 a zdražení o 2000 Kč
14. srpna 2010

reklama
Základní šestnáctistovka u Renaultu Fluence má po přechodu na emisní normu Euro 5 mírně vyšší spotřebu. Sedan nižší střední třídy a soupeř Škody Octavia zdražil ve vyšších výbavách Exception a Privilege o 2000 Kč.

Základní šestnáctistovka u Renaultu Fluence má po přechodu na emisní normu Euro 5 mírně vyšší spotřebu. Sedan nižší střední třídy a soupeř Škody Octavia zdražil ve vyšších výbavách Exception a Privilege o 2000 Kč.

Jediný benzinový motor aktuálně nejoblíbenějšího zahraničního auta v Česku přešel z emisní normy Euro 4 na přísnější Euro 5. Znamená to zvýšení kombinované spotřeby o 0,2 l na 6,7 l.

Zároveň se zvýšily ceny všech provedení Renaultu Fluence ve vyšších výbavách Exception a Privilege o 2000 Kč. K podobnému zvýšení cen sáhla francouzská značka už podruhé, v květnu Fluence podobně zdražil o 5000 Kč. Základní výbava Confort ale i nadále zůstává beze změn. Nejlevnější Fluence tak přijde na 299 900 Kč s motorem 1.6 a na 339 900 Kč s naftovým 1.5 dCi/63 kW.

I základní provedení Fluence disponuje nezvykle bohatou základní výbavou zahrnující například stabilizační systém, šest airbagů, klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, palubní počítač, přední mlhovky, elektrické ovládání všech oken a zpětných zrcátek nebo rádio s CD přehrávačem a ovládáním pod volantem.

Renault Fluence se stal v červenci nejprodávanějším dováženým autem na českém trhu a v celkovém pořadí obsadil třetí příčku hned za škodovkami Fabií a Octavií.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama