ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Renault Twingo: silnější základní motor, zlevnění až o 17 tisíc!
16. října 2010

reklama
Renault vyřadil z nabídky základní motor Twinga 1.2/48 kW a místo něj nasadil nový 55 kW. Jeho cena ve vyšších výbavách klesla o 17 tisíc. Nejlevnější Twingo stojí 167 900 Kč, tedy o 3000 Kč víc než dříve s motorem 48 kW.

Renault vyřadil z nabídky základní motor Twinga 1.2/48 kW a místo něj nasadil nový 55 kW. Jeho cena ve vyšších výbavách klesla o 17 tisíc. Nejlevnější Twingo stojí 167 900 Kč, tedy o 3000 Kč víc než dříve s motorem 48 kW.

Místo dvou dvanáctistovek tak v nabídce zůstala jediná splňující emisní normu Euro 5. Proti předchozímu základnímu motoru jede o 19 km/h rychleji (169 km/h), zrychluje z 0 na 100 km o tři vteřiny dříve (12 s) a spotřebuje o 0,8 l paliva méně (4,7 l). Má také modernější techniku čtyř ventilů na válec (motor 48 kW měl pouze dva). Ve světle těchto okolností je třítisícový rozdíl naprosto zanedbatelný.

Nový čtyřválec je na tom se spotřebou o 0,4 l lépe než předchozí koncepčně shodný 1.2/56 kW Euro 4, ostatní parametry zůstaly zachovány. Ve výbavách Trend a Rip Curl, kde se dříve vyskytoval 1.2/56 kW, se cena snížila o 17 tisíc! Twingo 1.2 Trend tak nyní přijde na 182 900 Kč a výborně vybavené Twingo 1.2 Rip Curl na 212 900 Kč.

Dvanáctistovka s automatickou převodovkou Quickshift nyní spotřebuje o 0,1 l více (5,6 l) než před úpravou na emisní limit Euro 5. Její cena klesla ve výbavě Trend o 12 tisíc na 207 900 Kč. Twingo je tak nyní nejlevnějším modelem s automatem na českém trhu!

Rozdíl mezi manuální a automatickou převodovkou se ve shodné výbavě (Trend) zvýšil z 20 na 25 tisíc korun.

Novou emisní normu Euro 5 nyní také splňuje motor 1.6/98 kW použití ve sportovních verzích Twingo RS a RS Gordini (na snímku). Spotřeba se snížila o 0,3 l na 6,7 l, ostatní parametry včetně cen zůstaly zachovány.

Kompletní ceník Twinga s přehledem prvků standardní i příplatkové výbavy, technická data, barvy, fotografie, ale i výsledky nárazových testů nebo prodeje na českém trhu najdete v sekci Autodata (nebo po kliknutí zde).

Podrobný test Twinga RS Gordini objevíte v sekci Autoblok (nebo po kliknutí zde).

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama