ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Renault Mégane: Zdražení o 5000 korun, nová výbava Limited a bonus 10 tisíc
15. června 2017

reklama
Importér Renaultu zdražil některé ze svých modelů. O 15 tisíc Kadjar, o 10 tisíc Scénic a Grand Scenic a o pět tisíc korun prakticky celou modelovou řadu Mégane. Na ni se nyní podíváme podrobněji.

Prodeje nového generace modelu Mégane se po určité době ustálily, francouzskému zástupci v nižší střední třídě patří v celkovém pořadí po pěti měsících 30. místo se s 1093 prodanými automobily, což oproti loňsku pokles o pět míst. V interním žebříčku Renaultu je již Mégane druhý za Cliem a před Capturem.

Novinkou upraveného květnového ceníku je bonus 10 tisíc korun na vybrané skladové vozy a navíc stále platí, že dostanete bonus 20 tisíc korun při výkupu vašeho stávajícího vozu a za 15 tisíc korun si ještě můžete objednat jakoukoliv nadstandardní výbavu s výjimkou příplatkového laku karoserie. Druhá nabídka neplatí jen pro základní verzi Life. Té se navíc zdražení nedotklo. S nejslabším zážehovým motorem 1.6 SCe/84 kW tak stále stojí 339 900 Kč a s nejslabším turbodieselem 1.5 dCi/66 kW 399 900 Kč. Tato verze patří mezi nejlevnější v nižší střední třídě s naftovým motorem. Podívejte se zde.

Ve standardu má verze Life například tempomat, 16palcová ocelová kola, LED světlomety pro denní svícení, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, palubní počítač, klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání předních oken a audiosystém s bluetooth a čtyřmi reproduktory.

O stupeň vyšší výbava Zen již byla zdražena o 5000 korun, takže s nejlevnějším motorem 1.6 SCe/84 kW přijde na 364 900 korun. Oproti verzi Life má navíc třeba přední mlhové světlomety, volant potažený kůží, elektrické ovládání zadních oken, loketní opěrku mezi předními sedadly a zásuvku na 12 V i vzadu. Výbavu si pak můžete rozšířit prostřednictvím několika výhodných paketů, které stojí od 10 do 19 tisíc korun. K dispozici jsou také přeplňované čtyřválce 1.2 TCe/74 a 97 kW za 382 900 respektive 399 900 Kč a turbodiesely 1.5 dCi/66 a 81 kW za 424 900 a 449 900 Kč. Nově se objevuje motor 1.2 TCe/97 kW v kombinaci se samočinnou převodovkou EDC za 449 900 korun.

Novinkou v nabídce je akční výbava Limited. Vychází z výbavy Zen, ale je dražší o 17 tisíc korun. Za tyto peníze je navíc ve standardu samočinná dvouzónová klimatizace, dešťový a světelný senzor, parkovací senzory vzadu a bezklíčový systém včetně startování tlačítkem. Nabízí se se stejnými motory jako Zen, k dispozici je navíc také s turbodieselem 1.5 dCi/81 kW se samočinnou převodovkou EDC za 506 900 Kč.

Porovnali jsme Renault Mégane 1.2 TCe/97 kW Limited s modely Hyundai i30 a Škoda Rapid Spaceback a Seat Leon - podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Další stupeň výbavy Intens byl rovněž zdražen a oproti výbavě Zen je dražší o 35 tisíc korun. Výbava Intens má jinak navíc v základu třeba dvouzónovou klimatizaci nebo dešťový a světelný senzor, 16palcová kola z lehkých slitin, čalounění v kombinaci látka/umělá kůže, sklopná vnější zpětná zrcátka, ambientní osvětlení interiéru, systém Multi-Sense s možností volby z pěti jízdních režimů, zadní parkovací senzory, bezklíčový přístup a startování tlačítkem, kontrolní přístroje tvořené LCD panelem nebo multimediální systém R-Link 2 se sedmipalcovým displejem a 8 reproduktory. Verze Intens se nenabízí se základní verzí turbodieselu a oběma nejsilnějšími motoru na naftu a benzín. Základní motorizace 1.6 SCe/84 kW se však stále ještě vejde do 400 tisíc korun.

Top výbava Méganu se jmenuje Bose a oproti Intens si za ni připlatíte 50 tisíc korun. K dispozici je pouze pro silnější verzi turbomotoru 1.2 TCe/97 kW za 484 900 Kč nebo za 534 900 Kč ve verzi se samočinnou dvouspojkovou převodovkou EDC. Turbodiesely jsou k dispozici jen dva: 1.5 dCi/81 kW (534 900 Kč) a 1.6 dCi/96 kW (564 900 Kč). U toho slabšího je možné si připlatit 40 tisíc za samočinnou dvouspojkovou převodovku EDC.

Výbava Bose je jinak mimořádně bohatá a oproti Intens se zde může těšit třeba z navigačního systému, samočinného přepínání dálkových, systému rozpoznávání dopravních značek s varováním o překročení povolené rychlosti s integrovanými rychlostními limity z navigace, 17palcových kol, zatmavených zadních oken, elektrochromatického vnitřního zpětného zrcátka, samočinné parkovací brzdy, sedadlo řidiče s elektricky nastavitelnou bederní opěrkou s masážní funkcí a multimediální systému Bose s deseti reproduktory.

Pro obvlášť náročné zákazníky je ještě k dispozici verze GT (na snímku). Nejedná se o sportovní náčiní ale spíše rychlý a komfortní automobil s bohatou výbavou a nadprůměrnými jízdními výkony. Dodává se pouze se samočinnou dvouspojkovou převodovkou EDC a motory 1.6 TCe/151 kW za 594 900 Kč nebo 1.6 dCi/120 kW za 644 900 Kč.

U karosářské varianty kombi s názvem Grandtour počítejte s příplatkem 30 tisíc korun, jinak je nabídka shodná s pětidveřovým hatchbackem. U sedanu GrandCoupé je příplatek jen 10 tisíc korun, ale k dispozici jsou pouze výbavy Life, Zen a Intens s odpovídajícími motorizacemi. Sedan tak nemůžete mít ve verzi GT, v nabídce chybí i slabší verze přeplňovaného zážehového motoru 1.2 TCe/74 kW.

Porovnali jsme Renault Mégane Grandtour 1.5 dCi/81 kW Intens s modely Kia cee´d SW, Opel Astra Sports Tourer a Toyota Auris Touring Sport. Podívejte se zde.

Kompletní ceník hatchbacku Mégane najdete zde, sedanu GrandCoupé zde a kombi Grandtour zde.

reklama
23. srpna 2016
Test Renault Mégane 5dv.
Recenzi nové generace Renaultu Mégane jsme obohatili o testování naftového motoru 1.5 dCi s maximálním výkonem 81 kW. Ten se podle nás stane univerzální volbou pro zájemce o dieselovou verzi Méganu.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Renault Mégane 5dv.
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

Fiat Tipo Kombi: Velký zavazadlový prostor za minimální cenu
Fiat uvedl na český trh nejpraktičtější karosářskou verzi řady Tipo. Nové kombi nabízí zavazadelník o objemu 550 litrů a doplňuje verze sedan a hatchback. V základní verzi s motorem 1.4/88 kW přijde na 329 900 Kč.
Renault uvedl na trh omlazený Captur. Poprvé představuje luxusní výbavu Initiale Paris
Malé SUV především do města zaujalo designem a proti Cliu i o něco větším vnitřním prostorem. Nedávný facelift lehce vyhladil vrásky, přidal něco z moderních informačních technologií a výrazně změnil skladbu výbavových stupňů.
reklama
Nový Renault Koleos je převlečeným Nissanem X-Trail. Konkuruje Škodě Kodiaq
Renault na český trh uvádí druhou generaci středně velkého SUV Koleos. Ta je dvojčetem Nissanu X-Trail, míří tak mimo jiné do teritoria Škody Kodiaq. České ceny začínají na 700 tisících korunách.
Kia cee´d je stále k mání pod 300 tisíc a dostala nové výbavy Cool a TOP
Červnová úprava ceníku importéra vozidel značky Kia přináší hlavně nové výbaby Cool a TOP. Týká se to i nejprodávanějšího modelu cee´d včetně kombi cee´d_SW. V základu hatchback nižší střední třídy stojí stále méně než 300 tisíc korun.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama