ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Renault Koleos přijíždí s novou tváří a výhodnější cenou
10. září 2019

reklama
Francouzské SUV si pro nadcházející podzim pořídilo nový kabát a pod něj i nové motory. Výbavy se však neměnily. Jak si vede v porovnání s konkurenty a předchozí verzí? To se dočtete v našem článku.

Modernizace druhé generace Renaultu Koleos proběhla po třech letech od uvedení na český trh. Na první pohled však nejsou úpravy tolik patrné. Výraznějších změn se dočkala maska chladiče spolu s předním nárazníkem, kde chromovaná lišta, propojující mlhové světlomety, dodává elegantnější vzhled. Zadní nárazník sice pozměnil svůj tvar, ale jen velmi skromně.

Zásadní změny se totiž odehrály pod kapotou. Zatímco předchůdce u svého motoru 2.0 dCi o výkonu 130 kW nabízel pohon přední nápravy i všech kol, nová verze si pro naftový dvoulitr s označením Blue ponechala pouze pohon obou náprav. Není třeba věšet hlavu. Nejenže vznětová pohonná jednotka 2.0 Blue dCi navýšila výkon o 10 kW, dokonce našla za předokolku náhradu v podobě nového motoru 1.7 Blue dCi. Ten se sice se spotřebou 5,4 litrů na sto kilometrů řadí mezi nadprůměrně úsporné, s dynamikou to ovšem tak slavné není, i přes sympatický výkon 150 koní. Oba motory jsou opatřeny šestistupňovou převodovkou CVT.

Jak jsou na tom ceny? Koleos se po faceliftu nabízí ve stejných výbavách Zen, Intens a Initiale Paris. Základní varianta Zen si polepšila o přední mlhové světlomety s přisvěcováním do zatáček a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce. Začíná na 769 900 Kč s naftovou sedmnáctistovkou, což je o 30 tisíc méně než tomu bylo u 2.0 dCi s pohonem přední nápravy. Výkonnější motor 2.0 Blue dCi Xtronic 4x4 se nabízí za 879 900 korun a je tak dražší o 25 000 Kč. Pro majitele starších vozů je připraven bonus 50 000 korun při výkupu automobilu na protiúčet.

Porovnali jsme základní výbavu Zen ve verzích před a po faceliftu. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Vyšší výbava Intens nyní ve standardu obsahuje automatického parkovacího asistenta, oproti předchůdci je ale naftový dvoulitr s cenovkou 929 900 Kč dražší o 25 000 korun. Za 1.7 Blue dCi X-Tronic si účtuje 819 900 Kč. Výbavu jsme spolu s 2.0 Blue dCi 4x4 porovnali s modely Škoda Kodiaq, SEAT Tarraco a Hyundai Santa Fe. Na porovnání se podívejte zde.

Vrcholem nabídky zůstává Initiale Paris, která se rozšířila o adaptivní tempomat a automatického parkovacího asistenta. Startuje na ceně 919 900 korun se vznětovou jedna-sedmičkou. Kdo raději čtyřkolku, může sáhnout po 2.0 Blue dCi X-Tronic 4x4 za 1 024 900 Kč, což je o 30 tisíc korun více než u minulé verze.

Kompletní ceník včetně technických údajů si můžete prohlédnout zde.

 

Autor: Martin Lankaš

reklama
28. prosince 2018
Test Hyundai Santa Fe nové
Čtvrtá generace velkého SUV přijíždí s jedinou karoserií pro pět nebo sedm cestujících. Samozřejmostí je silný diesel nebo pohon všech kol. Testovali jsme ji s automatem a v top výbavě. Obhájí si svou vyšší cenu?
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai Santa Fe nové
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Peugeot už prodává své největší kombi 508 SW. Známe jeho cenu
Na českém trhu se začal prodávat kombík Peugeot 508 SW. Oproti sedanu je o 35 tisíc korun dražší. Na kolik vyjde s jednotlivými motorizacemi a co nabízí při srovnání s konkurencí najdete v článku.
Škoda Kamiq: Kompletní ceník, výbava i porovnání s konkurenty
Mladá Boleslav zveřejnila ceník očekávaného městského crossoveru Škoda Kamiq. Na kolik přijde, co je v jeho výbavě a jak vychází při porovnání s konkurenty? Na to najdete odpovědi v následujícím článku.
reklama
Seat Leon dostal zpět oblíbené motory i výbavu. Máme podrobný přehled
V Česku už zase koupíte Seat Leon i jeho kombi variantu ST s celou řadou motorů, se kterými se před časem rozloučil. Kolik stojí 1.0 TSI, plynové 1.5 TGI nebo třeba naftové jedna-šestky a dvoulitry? To zjistíte v následujícím přehledu.
Fiat 500 žije i po 12 letech. Má novou výbavu a mírně zdražil
Stylové městské mini dostalo verzi Dolcevita pro standardní karoserii i kabriolet. Odkazuje na slavný film. Ostatní verze zůstávají v prodeji jen s vyšší cenovkou.
Velké slevy u Citroënu? C5 Aircross stojí o 55 tisíc korun méně, má to ale háček
Francouzská automobilka s příchodem školního roku stahuje své ceny. Ruší ale přitom některé starší výhody a tak se většího snížení ceny dočkaly jen některé modely. Jde například o SUV C5 Aircross.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama