ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Přehled délky záruk a servisu zdarma u oblíbených značek
29. března 2015

reklama
Základní dvouletá záruka začíná být při koupi nového auta spíše výjimkou než pravidlem. Rekordmany v délce záruk zůstávají korejské značky, ale francouzské se jim přibližují. Rozšiřuje se také bezplatné servisování.

Náklady na provoz začínají být před koupí nového auta podobně silným argumentem jako jeho pořizovací cena. Čím dál více se tak rozmáhají prodloužené záruky, nebo bonusy v podobě servisních služeb zdarma. Připravili jsme přehled záručních lhůt u patnácti nejoblíbenějších značek nových aut na českém trhu. Kliknutím na aktivní jméno značky získáte přístup k podrobným a exkluzivním informacím o většině jejích modelů na českém trhu včetně ceníků a podrobných testů.

Audi zůstává u standardní dvouleté záruky. Prodloužení se dá přikoupit, předplatit si můžete i servisní údržbu.

Podobné je to u BMW. Také zde si můžete základní dvouletou záruku prodloužit za příplatek až na šest let, nebo 200 tisíc ujetých kilometrů, ale jen tehdy, když si zároveň připlatíte za balíček s bezplatným servisem.

Rovněž Citroën zůstává u dvouletého základu, ale ne u všech modelů. Sedan C-Elysée a modernizovaná verze rodinného hatchbacku C4 dostaly záruku prodlouženou na 5 let, nebo 80 000 km podle toho, co nastane dříve. U malého SUV C4 Cactus a rodinného víceúčelového vozu C4 Picasso (na snímku) je to až na 100 000 km. U všech citroënů si můžete předplatit servisní náklady.

Dacia nabízí nejlevnější auta na českém trhu, a navíc se zárukou na 3 roky, nebo 100 000 kilometrů. Využití značkového financování ji prodlužuje na 5 let, nebo 100 000 km, s pořízením auta na úvěr se pojí i servisní balíčky.

Ford zůstává u většiny aut na základní dvouleté záruce a příplatcích za její prodloužení. Výjimkou je nové Mondeo s garancí na 5 let, nebo 120 000 kilometrů.

Hyundai dává na odiv pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů, kterou nabízí v Česku jako jediný.

Jeho koncernová sestra Kia láká až na sedmiletou garanci omezenou 150 000 ujetými kilometry. Při zakoupení nových vozů cee´d, Carens a Sportage v nižších výbavových stupních navíc dostanete sedm let zdarma materiál pro pravidelné servisní prohlídky zdarma kromě provozních kapalin. Ve vyšších výbavových stupních máte gratis i práci.

Mercedes patří mezi značky se základní zárukou na dva roky. Zaujme ale jeho bezplatný Integrovaný Servisní Paket (ISP) na šest let, nebo 120 000 ujetých kilometrů. Zahrnuje pravidelné servisní prohlídky a část materiálu. Záruku si lze prodloužit za příplatek v rámci služby Service Excellent, která se týká i opravy a výměny dílů opotřebených běžným provozem.

Opel prodloužuje základní dvouletou záruku na 5 let, nebo 150 000 ujetých kilometrů u motoru, převodovky a rozvodovky. Kompletní prodlouženou garanci lze mít jen za příplatek.

Peugeot  nabízí na modely 108, 208, 2008, 301 a Partner Tepee garanci na 5 let, nebo 60 000 kilometrů, u 308, 3008, 5008, 508 a RCZ se maximální možná ujetá vzdálenost navyšuje až na sto tisíc kilometrů. Modernizovaný manažerský Peugeot 508 navrch přihazuje zdarma servis po dobu 3 let, nebo 100 000 ujetých kilometrů.

Renault poskytuje na všechny nové modely záruku na pět let omezenou sto tisíci ujetými kilometry. Předplatit se dají servisní balíčky.

Seat zůstává u dvouleté záruky, která se dá prodloužit za příplatek.

Škoda rozšiřuje dvouletou záruku na pět let, nebo sto tisíc kilometrů, za symbolických 990 korun příplatku. Zakoupit se dají i servisní balíčky.

Toyota má záruku na tři roky omezenou 100 000 ujetými kilometry. Prodloužení se připlácí.

Volkswagen patří mezi značky se základní dvouletou zárukou s možností prodloužení za příplatek. S novým Passatem dostanete při značkovém financování zdarma kompletní servis na 3 roky, nebo 90 000 kilometrů.

reklama
14. září 2013
Test Citroën C4 Picasso
Nový Citroën C4 Picasso jsme dosud testovali pouze v okolí portugalského Lisabonu. Jak ovlivnily náš náhled na zajímavou novinku první jízdy v okolí Prahy - navíc ve verzi s automatiovanou převodovkou místo manuální?
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Citroën C4 Picasso
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Zájem o nová auta v Česku předčil v únoru všechna očekávání
Meziroční únorový nárůst o 28 procent. Suverénně nejlepší druhý měsíc všech dob. Devět z deseti nejúspěšnějších značek v plusu proti loňsku. To jsou informace týkající se registrací nových aut v Česku.
Deset nejlevnějších sedanů a liftbacků střední třídy s naftovým motorem
Nejlevnějším autem střední třídy s naftovým motorem je Citroën C5 1.6 HDI za 489 900 korun. Škoda Superb se do první desítky nejdostupnějších manažerských sedanů s turbodieselem vejde ve druhé i třetí generaci.
reklama
Česko je druhý nejvíce rostoucí trh v Evropě. Škoda zpět v TOP 10
Prodej nových aut v Evropě v únoru meziročně rostl už osmnáctý měsíc v řadě, tentokrát o sedm procent. Český trh svým růstem přes 28 procent předhonilo jen Portugalsko. Škoda se vrátila mezi deset nejprodávanějších značek.
Deset nejlevnějších velkých rodinných aut kategorií MPV a SUV na naftu
Hledali jsme nejlevnější auta mezi kategoriemi MPV (víceúčelové vozy) a SUV (poloterénní auta). V úvahu jsme brali modely minimálně střední třídy s možností převozu sedmi osob a na naftu.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama