ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Peugeot upravuje ceny. Zlevnil až o několik tisíc korun
14. února 2020

reklama
Změny v cenících se týkají modelu 308 a oblíbeného Peugeotu Rifter. Prodloužená verze ale přišla zkrátka. Přinášíme podrobný přehled.

Francouzský hatchback 308 měnil ceny jen u základní výbavy Active. V této úpravě to ovšem není žádné holátko. Standardem jsou například kola z lehké slitiny, kožený volant, rádio s dotykovým displejem, tempomat a automatická dvouzónová klimatizace, objevující se u některých modelů až ve vyšších stupních. Cena po únorových změnách začíná na 359 000 Kč s motorem 1.2 PureTech 81 kW. Ten se jako jediný ve výbavě zlevnil o 16 tisíc korun, ostatní pohonné jednotky snížily cenovky o 6 tisíc. Na kompletní ceník se podívejte zde.

Verze kombi si s úpravami motor nelámala a všechny výbavy plošně zlevnila o 7 tisíc korun. Ve standardním provedení tak 308 SW startuje na 390 000 korunách se slabší tříválcovou dvanáctistovkou. Porovnali jsme s konkurenčními modely Kia Ceed SW, Hyundai i30 kombi a Ford Focus kombi. Podívejte se zde.

Druhý stupeň Allure s aktivním sledováním jízdního pruhu, parkovacími senzory, elektricky sklopnými zrcátky a mlhovými světlomety lze nejlevněji pořídit s motorem 1.2 PureTech 96 kW za 440 000 Kč. Zájemci o naftový agregát 1.5 BlueHDi si připlatí 30 tisíc korun. Vrcholem nabídky je verze GT Line. Ta se od nižší úrovně liší obsahem full LED světlometů, zatmavených skel u zadních oken, navigace a větších 17“ kol, především ale vyšší cenou o 50 tisíc korun. Výkonnější zážehová jedna-dvojka vyjde na necelých půl milionu korun a turbodiesel o stejném výkonu přijde na 520 000 Kč. Na přehled cen a výbav se podívejte zde.

Posledním do party je Peugeot Rifter. Víceúčelové vozidlo se ke změnám postavilo stejně jako kompaktní hatchback a zlevnilo pouze jednu výbavu. Vzalo to ovšem z druhého konce. Snížení cen se totiž týká pouze nejvyšší verze GT Line, která se nyní oproti lednu prodává o 15 tisíc levněji. Na výběr je pouze motor 1.5 Blue HDi s výkonem 96 kW za 513 000 korun. Za příplatek 55 tisíc lze pořídit i s automatem. Prodloužená varianta s označením Long nicméně zůstala na svých cenách a rozdíl mezi verzemi tak vyšplhal na 50 tisíc korun. Kompletní ceník včetně technických údajů naleznete zde. Pro verzi Long klikněte zde.

Autor: Martin Lankaš

reklama
13. července 2017
Test Hyundai i30 kombi
Recenzi nové generace modelu Hyundai i30 kombi přivážíme krátce poté, co se začal prodávat na českém trhu. Třetí vydání kombíku vyráběného v Nošovicích jsme otestovali s novým benzinovým motorem 1.4 T-GDI.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai i30 kombi
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Nový motor pro Dacie: Logan MCV a Sandero dostaly litrový tříválec
Pohonná jednotka je už v ceníku a je jí tedy možné objednat. Na silnice ale vyjede až v následujících měsících. Parametry slibují svižnější svezení.
Honda se připravuje na příchod nového modelu. Jazz zlevnila o 10 tisíc
Už letos na silnice vyjede nová generace malého hatchbacku Honda Jazz. Odcházející model proto zlevňuje. Aktuálně ušetříte 10 tisíc korun. Máme přehled výbavu po výbavě.
reklama
Subaru výrazně zdražilo svá auta. Připlatíte si 50 až 90 tisíc korun
Japonská automobilka pořádně přitvrdila ve svých cenících. Od začátku roku 2020 je většina jejich modelů zdražena o 50 tisíc korun. Najde se ale i vůz, za který se nově platí 90 tisíc korun navíc. Máme podrobnosti.
Peugeot elektrifikuje. Jeho modely 3008, 508 a 508 SW dostaly hybridní motory
Motory Hybrid 225 a 300 dostanete ve třech modelech francouzské automobilky. Nejlevněji je k dispozici v crossoveru 3008. Máme kompletní přehled cen a výbav.
Na český trh míří první hybridní Opel. Stojí necelý milion korun
Německá automobilka pokračuje v elektrifikaci. Do modelu Grandland X namontovala novou hybridní pohonnou jednotku. K dostání je i ve verzi 4x4.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama