ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Peugeot Rifter - Partner v novém kabátu
9. srpna 2018

reklama
Peugeot přichází jako první ze svých francouzských krajanů s novou verzí MPV odvozeného od dodávky. S novou vizáží přichází i nové jméno. Jak si vede Rifter v porovnání se svým předchůdcem z indiánské rezervace - Partnerem Tepee?

Že nezůstal kámen na kameni, dokazuje nejen pozměněná vizáž, ale i zcela nové motory. Arsenál benzinových agregátů zastupuje pouze přeplňovaná tříválcová 1.2 a nafťáky o objemu 1.6 nahrazují 1.5 s obdobným výkonem.

V porovnání s předchozí verzí se Rifter natáhl jen o 2 centimetry na celkovou délku 4,4 m, nově tu však je nabídka prodloužené verze s označením Long, která je o 25 centimetrů delší a navyšuje maximální přepravní kapacitu o pět set litrů na rovné 4 tisíce, díky čemuž se řadí spolu s Fiatem Dobló Panorama XL na vrchol žebřícku aut s nejprostornějším zavazadlovým prostorem ve své třídě.

S cenou si až tak dobře nevede, MPV od Peugeotu začíná na částce 410 000 Kč s přeplňovaným benzínovým motorem 1.2 PureTech, což je o 68 tisíc více než tomu bylo u nejlevnější verze Partnera Tepee s motorem 1.6 VTi 72 kW. Naftové motory 1.5 BlueHDi o výkonech 56 kW, 75 kW a 96 kW jsou za 425 000 Kč, 440 000 Kč a 475 000 Kč, čímž se cenový rozdíl pohybuje od 58 tisíc až k 78 tisícům. Na přehled nejlevnějších MPV na českém trhu do 450 tisíc se podívejte zde.

Základní výbava Active nyní k vyšší částce nabízí více muziky zaměřené hlavně na bezpečnost. Ve standardu najdeme navíc vedle automatického brzdového asistenta, hlavových a bočních předních airbagů i aktivní systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu s možností korekce. Dále jsou tu například střešní ližiny, automatické světlomety a vyhřívaná zpětná zrcátka. Ve výčtu prvků standardní výbavy ale u Peugeotu Rifter chybí světlomety do mlhy, LED denní svícení a zatmavená okna vzadu, které byly naopak součástí předešlé verze.

Porovnali jsme nejlevnější Peugeot Rifter 1.2 PureTech Active s předchůdcem. Na porovnání se podívejte zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Vyšší výbava Allure za 30 tisíc korun rozšiřuje seznam o parkovací senzory vzadu, světlomety do mlhy s přisvěcováním do zatáček, LED denní svícení, dešťový senzor, multifunkční dotykový displej a kožený multifunkční volant. Prostřední výbava sice již nenabízí nejslabší naftový motor, ale paletu motorů doplňuje o 1.5 BlueHDi 96 kW s automatickou převodovkou za 555 000 Kč.

Nejvyšší výbava GT Line pak za dalších 45 000 Kč nabídne zatmavená okna vzadu, elektricky sklopná zrcátka, automatickou dvouzónovou klimatizaci, bezklíčové odemykání a startování, samostatná sedadla ve 2. řadě a sedmnácipalcová kola z lehké slitiny. Všechny výbavy jsou dostupné i pro prodlouženou variantu Long, která navyšuje cenu o 20 000 Kč. Dostupné výbavy u obou verzí poskytují za příplatek 20 tisíc korun třetí řadu sedadel.

Kompletní ceník včetně prvků standardní a příplatkové výbavy, technických údajů a dalších informací Peugeotu Rifter najdete zde a Peugeotu Rifter Long zde.

 

Autor: Martin Lankaš

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama