ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Nový Volkswagen Tiguan je o desítky tisíc levnější, šetří ale na výbavě
25. srpna 2020

reklama
České zastoupení německé automobilky už v Česku prodává oblíbené středně velké SUV Volkswagen Tiguan po faceliftu. Kromě změn designu přichází také novinky ve výbavě. Velmi zajímavá je i cena. Ta padla o desítky tisíc korun.

Volkswagen Tiguan už můžete na českém trhu koupit ve verzi po faceliftu. Ta se liší od té předchozí nejen z hlediska designu. Například výbavy se nyní jmenují Tiguan, Life a Elegance, přičemž nahrazují ty starší Comfortline, Highline, R-Line a Maraton Edition. Pozor také na motorizace, zatím auto koupíte jen s jednotkami 1.5 TSI a 2.0 TDI.

Ve výbavě Comfortline se tiguan prodává jen s motorem 1.5 TSI a to za 689 900 korun. To je o 62 tisíc korun méně než s touto jednotkou v minulé verzi Comfortline. Má navíc full-LED světlomety a vyhřívaná přední sedadla. Na druhou řadu mu chybí třeba třízónová klimatizace, kožený volant, adaptivní tempomat či automatické udržování v jízdním pruhu

Ve verzi Life už pořídíte Volkswagen Tiguan s motorem 1.5 TSI (756 900 Kč), což je o 27 tisíc korun méně. V nabídce je také 1.5 TSI DSG za 820 900 Kč (-29 tisíc korun), 2.0 TDI DSG za 885 900 Kč (-40 tisíc korun) a top 2.0 TDI DSG 4Motion za 958 900 Kč (-43 tisíc korun). Ve výbavě ale oproti dřívější verzi Maraton Edition chybí parkovací kamera, elektricky sklopná zrcátka, bezklíčové odemykání a startování nebo automatický parkovací asistent.

A jak je na tom nová top verze Elegance vs. minulá top výbava Highline. Nově dostanete navíc parkovací asistent, sledování mrtvého úhlu, nebo vyhřívaná přední sedadla. Chybí jen automatické udržování v jízdním pruhu. Verze je dostupná jen s automatem DSG, přičemž s benzinovou jednotkou 1.5 TSI začíná na 935 900 korunách, což je o 17 tisíc korun víc než před faceliftem. Motor 2.0 TDI pořídíte za 1 000 900 korun (+500 Kč) a 2.0 TDI s pohonem všech kol pak za 1 073 900 korun, to je o dvě tisícovky navíc.

Kompletní ceník najdete pod tímto odkazem.

 

Autor: Jan Markovič

reklama
23. dubna 2020
Test Hyundai Tucson
Recenzi rodinného SUV Hyundai Tucson jsme rozšířili o dynamičtější provedení N Line. Nejenže auto zkrášlí, ale navíc upraví podvozek a ztuží řízení. Pod ruce se nám sportovec dostal s automatem a motorem 2.0 CRDi.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai Tucson
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Nejlepší ochránci dětí podle Euro NCAP
Vybrali jsme auta s nejvyšším hodnocením ochrany dětí podle organizace Euro NCAP. Největší počet modelů v žebříčku má značka Hyundai, dva ze tří se vyrábějí v Česku. Nejvíce procent obdržel Seat Leon (na snímku).
Prodeje aut v Česku už klesají pomaleji. Na špici se drží Škoda, VW a Dacia
Statistiky dubnových prodejů Sdružení dovozců automobilů (SDA) ukazují, že pokles v prodejích aut se zpomaluje. Přesto je ve srovnání s loňskem pořád citelný, zejména pokud jde o první čtyři měsíce a ne jen duben. Pořadí značek je skoro stejné.
reklama
Škoda Scala a Kamiq dostaly verze na CNG. Mají nejslabší motor
Mladá Boleslav začala prodávat své kompaktní modely s motorem schopným spalovat CNG. Auta mají tři ocelové nádrže, o 30 tisíc korun vyšší cenu, ale nejslabší motor o výkonu jen 66 kW.
Renault Talisman přitvrzuje na ceně. Připlatíte si za sedan i kombi
Francouzská automobilka zdražila na českém trhu svůj top model Renault Talisma. Připlácí se 30 tisíc korun a to nejen za sedan, ale i verzi Grandtour.
Fiat Panda v Česku mírně zdražil. Cenu ale udržel pod čtvrt milionem
Italský mini hatchback Fiat Panda patří mezi nejlevnější auta na českém trhu. Svou nízkou cenu udržel i po zdražení. Nyní začíná na 224 900 korunách s benzinovým motorem 1.2. Máme podrobný ceník.
Stylové kombi Volkswagen Arteon Shooting Brake zná svou českou cenu
Katalog modelů značky Volkswagen rozšířilo i nové stylově střižené kombi Arteon Shooting Brake. S cenou začíná pod milionem korun, ale jen za základní variantu. Prodává se jen v jedné motorizaci, tedy s turbodieselem a automatem DSG.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama