ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Nissan Juke zdražen plošně o pět tisíc, základ se stále vejde do 300 tisíc korun
9. ledna 2018

reklama
Mnohými zatracovanými jinými vyzdvihovaný pro svůj extravagantní design. Nissan Juke stále polarizuje motoristickou veřejnost, i když už je na trhu delší dobu. Kompaktní SUV bylo nyní plošně zdraženo o 5000 korun.

Japonský crossover patří svou délkou 4135 mm mezi nejmenší modely této kategorie na trhu. Je vlastně jen o zanedbatelný kousek delší než nový Seat Arona nebo příbuzný model Renault Captur. Juke stejně jako francouzský zástupce v této kategorii nabízí nejrůznější možnosti individualizace a speciální barevné kombinace, aby se jeho majitelé mohli ukázat, že jsou „jiní“.

Jinak se nabídka modelu Juke odvíjí od pěti pohonných jednotek a šesti výbav. Pod kapotou můžete mít buď zážehový čtyřválec 1.6/69 kW nebo 86 kW pro verzi s převodovkou Xtronic popřípadě přeplňované čtyřválce 1.2 DIG-T/85 kW a 1.6 DIG-T/140 kW. Jediným turbodieselem je čtyřválec 1.5 dCi/81 kW, pohon všech kol je zase k dispozici pouze pro motor 1.6 DIG-T/140 kW a navíc výhradně se samočinnou převodovkou Xtronic.

Základní výbava Visia s motorem 1.6/69 kW a začíná nyní na částce 299 900 korun, což je v této kategorii bezkonkurenční cena - podívejte se zde. Jenže ve standardní výbavě, jejíž součástí je třeba audiosystém nebo dálkové ovládání zamykání chybí klimatizace, což lze řešit pouze verzí Visia Plus, která vedle zméněné klimatizace nabídne již 16palcová kola z lehkých slitin. Připlatíte si však za to 35 100 korun. A dalších 57 tisíc navíc zaplatíte za nejlevnější turbodiesel 1.5 dCi/81 kW.

Další stupeň výbavy Nissanu Juke označovaný Acenta obohacuje standard například o klimatizaci se samočinnou regulací teploty, přední mlhové světlomety, větší 17palcová kola, tempomat, audiosystém s bluetooth nebo o systém Dynamic Control (DCS) s možností nastavení automobilu do různých režimů (komfortní, dynamický, ekonomický). Tuto výbavu dostanete nejlevněji za 380 900 korun se zážehovým turbomotorem 1.2 DIG-T/85 kW nebo s motorem 1.6 l/86 kW a převodovkou Xtronic za 409 500 Kč. Vznětový motor 1.5 dCi/81 kW přijde v této výbavě na 435 500 Kč.

Porovnali jsme Juke Acenta 1.2 DIG-T/85 kW s loňskými novinkami Citroën C3 Aircross, Seat Arona a Kia Stonic. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Z výbavy Acenta vychází také akční výbava Czech Line, ale navíc je ve standardu navigace, tempomat, parkovací kamera nebo multifunkční displej na středovém panelu. Hlavním lákadlem verze Czech Line je ale tzv. balíček personalizace exteriéru a interiéru. Jeho součástí jsou barevné prvky exteriéru a interiéru v jedné barevné kombinaci - modré nebo červené. Standardem jsou také speciální kola 18palcová kola z lehkých slitin. K dispozice je tato verze s motory 1.6/86 kW Xtronic za 404 tisíc korun a 1.2 DIG-T /85 kW za 384 000 korun.

Pokud chcete nejsilnější zážehový motor a pohon všech kol, musíte si pořídit minimálně variantu N-Connecta, která je k dispozici se všemi pohonnými ústrojími s výjimkou základní motorizace 1.6 l/69 kW. N-Connecta má ve standardní výbavě navíc navigační systém, čalounění v kombinaci kůže/látka, bezklíčový přístup a startování tlačítkem, zadní parkovací kameru, speciální čalounění interiéru, světelný a dešťový senzor a 18palcová kola. Tato výbava stojí s motorem 1.2 DIG-T/85 kW celkem 424 500 Kč. Nejlevnější čtyřkolka 1.6 DIG-T 4WD Xtronic/140 kW přijde na 564 600 Kč.

Vrcholem nabídky modelové řady Juke je výbava Tekna, která je oproti variantě N-Connecta dražší o 33 900 korun. Tekna se opět dodává se všemi pohonnými jednotkami s výjimkou základního čtyřválce 1.6 l/69 kW. Ve standardní výbavě je oproti N-Vision kožené čalounění a vyhřívání předních sedadel, základní model s motorem 1.2 DIG-T/85 kW stojí 458 400 Kč. Vůbec nejdražším modelem řady Juke je čtyřkolka 1.6 DIG-T 4WD Xtronic/140 kW za 598 500 Kč.

Kompletní ceník Nissanu Juke včetně prvků standardní a příplatkové výbavy nebo technických údajů najdete zde.

Autor: Jiří Kaloč

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama