ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Na český trh míří první hybridní Opel. Stojí necelý milion korun
12. února 2020

reklama
Německá automobilka pokračuje v elektrifikaci. Do modelu Grandland X namontovala novou hybridní pohonnou jednotku. K dostání je i ve verzi 4x4.

Technologie z dílny PSA dorazila i k Němcům, a tak se do nabídky dostala přeplňovaná plug-in hybridní šestnáctistovka s dojezdem čistě na elektřinu až 60 kilometrů. Na výběr jsou dvě výkonnostní verze. Slabší varianta disponuje celkovým výkonem 224 k a kombinovanou spotřebou 1,5 litru na sto kilometrů. Výkonnější 1.6 Turbo Plug In Hybrid4 má sice pod kapotou o 76 koní více, ale v konzumaci paliva se shodují. Jak název napovídá jedná se navíc o první motor Opelu Grandland X s pohonem všech kol. Hnací silou zadní nápravy je ale pouze elektromotor.

Uložení baterií se odráží na objemu kufru. Zavazadlový prostor u plug-in hybridu pojme o 124 litrů méně než je tomu u spalovacích motorů, čímž se ze solidního nadprůměru dostává do spodní poloviny tabulky.

Standard na úrovni

Základní výbavou je Enjoy, proti ostatním motorům je hybrid bohatší o aktivní sledování jízdního pruhu, varování před čelní srážkou, parkovací senzory, dešťový senzor, eco LED světlomety, navigaci, kožený volant, bezklíčový systém, elektricky sklopná zrcátka, dělená zadní sedadla, dálkové světlomety a nedávno odstraněné boční airbagy vzadu. Nabízí pouze slabší 1.6 Turbo Plug In Hybrid za 999 990 korun.

Jde o výhodnou nabídku, a nebo jsou na tom některé vozy lépe? Porovnali jsme Opel Grandland X s konkurenčními modely Kia Niro a Peugeot 3008. Podívejte se zde

Verzi s pohonem obou náprav pořídíte nejlevněji ve vyšším stupni Innovation za 1 149 990 Kč. K tomu navíc dostanete automatickou dvouzónovou klimatizaci, ambientní osvětlení a designové prvky exteriéru. Vybrat si můžete i slabší jedna-šestku s cenovkou 1 049 990 korun.

Za příplatek 50 tisíc, můžete mít nové hybridní pohonné jednotky v té nejvyšší specifikaci Ultimate. Oproti konvenčním motorům jsou sice bez vyhřívaného volantu, ale s většími 19“ koly a zadními bočními airbagy.

Kompletní ceník včetně technický údajů naleznete zde

Autor: Martin Lankaš

reklama
23. dubna 2020
Test Hyundai Tucson
Recenzi rodinného SUV Hyundai Tucson jsme rozšířili o dynamičtější provedení N Line. Nejenže auto zkrášlí, ale navíc upraví podvozek a ztuží řízení. Pod ruce se nám sportovec dostal s automatem a motorem 2.0 CRDi.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai Tucson
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Kia přišla s novou výbavou. Ve verzi Top koupíte Rio, Stonic i Ceed
Jak název výbavové varianty napovídá, jde o nejvyšší úroveň. Vychází přitom z Exclusive, ale přináší další prvky. K dispozici je i pro kombi verzi Ceed SW, ale pro ProCeed nikoliv.
Nový motor pro Dacie: Logan MCV a Sandero dostaly litrový tříválec
Pohonná jednotka je už v ceníku a je jí tedy možné objednat. Na silnice ale vyjede až v následujících měsících. Parametry slibují svižnější svezení.
reklama
Honda se připravuje na příchod nového modelu. Jazz zlevnila o 10 tisíc
Už letos na silnice vyjede nová generace malého hatchbacku Honda Jazz. Odcházející model proto zlevňuje. Aktuálně ušetříte 10 tisíc korun. Máme přehled výbavu po výbavě.
Subaru výrazně zdražilo svá auta. Připlatíte si 50 až 90 tisíc korun
Japonská automobilka pořádně přitvrdila ve svých cenících. Od začátku roku 2020 je většina jejich modelů zdražena o 50 tisíc korun. Najde se ale i vůz, za který se nově platí 90 tisíc korun navíc. Máme podrobnosti.
Peugeot elektrifikuje. Jeho modely 3008, 508 a 508 SW dostaly hybridní motory
Motory Hybrid 225 a 300 dostanete ve třech modelech francouzské automobilky. Nejlevněji je k dispozici v crossoveru 3008. Máme kompletní přehled cen a výbav.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama