ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Mitsubishi ASX s turbodieselem je zpět. V jediné výbavě stojí skoro 700 tisíc
20. února 2018

reklama
S příchodem modelového roku 2018 české zastoupení Mitsubishi výrazně upravilo ceník populárního kompaktního SUV ASX. Především z něj vyřadilo všechny turbodiesely a jedinou možností tak zůstal benzinový čtyřválec 1.6 MIVEC. Teď se jeden z naftových agregátů vrací do nabídky.
reklama

ASX je dlouhodobě nejprodávanějším Mitsubishi na českém trhu, což potvrzují i lednové registrace. Podívejte se na ně zde. Proto mohlo trochu jako překvapení působit stažení všech naftových agregátů z nabídky vozu, počínaje modelovým rokem 2018.

Tato situace ale netrvala příliš dlouho. K benzinovému čtyřválci 1.6 MIVEC o výkonu 86 kW, který je dostupný v kombinaci pohonu předních kol a manuální pětistupňové převodovky, se opět vrátil jeden z naftových agregátů. Jde o čtyřválec 2.2 DI-D s filtrem pevných částic o výkonu 110 kW, u nějž je možné zvolit pouze pohon všech kol a šestistupňovou automatickou převodovku. Slabší 1.6 DI-D o výkonu 84 kW s pohonem všech kol a šestistupňovým ručním řazením tak lze koupit pouze v doprodeji skladových zásob modelového roku 2017. Úspornou alternativu má ale ASX přece jen i v aktuálním ceníku – benzinový motor lze za 35 900 korun přestavět na LPG, což by podle Mitsubishi mělo snížit náklady zhruba na polovinu a zvýšit dojezd o asi 550 km.

Základní výbava Inform obsahuje kolenní airbag řidiče, manuální klimatizaci, elektrická okna vpředu i vzadu, vyhřívaná zrcátka, rádio s CD, MP3 a čtyřmi reproduktory nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. K dispozici je pouze benzinový motor za akční cenu 395 tisíc korun. Přehled všech konkurentů, které koupíte pod 400 tisíc korun, najdete zde.

Druhý stupeň Invite+ přidává dešťový a světelný senzor, tempomat, zadní parkovací senzory, automatickou klimatizaci, kožený multifunkční volant, rádio se šesti reproduktory, mlhovky, LED denní svícení a 16palcová litá kola. Dostupná je opět jen zážehová šestnáctistovka za 449 850 korun.

Nejvyšší výbava Intense+ má navíc bezklíčkové odemykání a startování, couvací kameru, vyhřívaná přední sedadla, rádio se sedmipalcovým displejem, MP3, přijmem digitálního signálu a šesti reproduktory, Bluetooth, 18palcová litá kola nebo xenonová světla. Oproti druhé linii však chybí zadní parkovací čidla. Až s nejvyšším stupněm se pojí naftový agregát, jehož cena je 699 850 korun (to je o 14 tisíc korun více než v případě modelového roku 2017). Benzinový motor stojí 533 850 korun.

Porovnali jsme Mitsubishi ASX 2.2 DI-D Intense+ se Škodou Karoq, Hyundaiem Tucson a Suzuki S-Cross. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle vlastních preferencí.

Vedle základních verzí existují ještě dvě akční, u nichž ale opět není turbodiesel dostupný. Edice 100 let nabízí zvýhodnění ve výšce 25 tisíc korun, když už v základu má tempomat, couvací kameru, automatickou klimatizaci, navigaci, rádio se šesti reproduktory a příjmem digitálního signálu, Bluetooth, multifunkční kožený volant, 16palcová litá kola, mlhovky nebo loga edice "100 let". Takto vybavený vůz přijde na 461 850 korun.

O 22 tisíc korun dražší je verze 100 let Diamond s celkovým zvýhodněním 31 tisíc korun. Ta nabízí navíc zadní parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, sadu pro zvětšení kufru na 488 litrů a střešní nosič. Obě varianty mají pod kapotou 1.6 MIVEC.

Kompletní ceník Mitsubishi ASX najdete zde.

Autor: Jan Matoušek

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

Volkswagen T-Roc stojí nejméně 453 tisíc korun. Překvapí bohatou výbavou
Nabídka SUV od Volkswagenu se postupně rozšiřuje. Po sedmimístném Tiguanu Allspace přichází na český trh také podstatně menší T-Roc. Ten se svou velikostí zařadí i pod klasický Tiguan, s cenami začíná na 453 tisících korunách.
Škoda Karoq dostává konkurenci od Mitsubishi. Eclipse Cross začíná na 550 tisících korunách
Mitsubishi po delší době uvádí na český trh zcela nové auto. Jedná se o kompaktní SUV Eclipse Cross, které se postaví především proti Škodě Karoq. Oproti ní má Japonec hned od začátku nevýhodu pouze jedné motorizace v nabídce. Ceny začínají na 550 tisících korunách.
reklama
Nová Dacia Duster zůstala mezi nejlevnějšími SUV na trhu. Začíná na 260 tisících korunách
První generace Dacie Duster sice pomalu končí, loni se přesto stihla stát druhým nejprodávanějším SUV v Česku. Dá se proto předpokládat, že nástupce bude minimálně stejně populární. Tím spíše, že ceník začíná jako u předchůdce na částce 259 900 korun.
Subaru XV přichazí na český trh v nové generaci. Terénní Impreza začíná na 590 tisících
Minulá generace Subaru XV byla jediným derivátem Imprezy, který se prodával na českém trhu. S příchodem nástupce se situace změnila, do showroomů japonské značky se kompaktní Impreza vrátila. SUV XV z ní nicméně nevypadlo a v novém vydání přijíždí jen pár týdnů po výchozím modelu.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama