ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Kia cee´d je stále k mání pod 300 tisíc a dostala nové výbavy Cool a TOP
8. června 2017

reklama
Červnová úprava ceníku importéra vozidel značky Kia přináší hlavně nové výbaby Cool a TOP. Týká se to i nejprodávanějšího modelu cee´d včetně kombi cee´d_SW. V základu hatchback nižší střední třídy stojí stále méně než 300 tisíc korun.

Zatímco mateřská značka Hyundai již přišla s třetí generací svého zástupce v nižší střední třídě, Kia stále úspěšně nabízí generaci druhou, přestože je na trhu již pátým rokem. Očekává se však, že nový model se objeví ještě letos. Za prvních pět měsíců letošního roku bylo zaregistrováno 1496 vozů, což tento korejský model řadí na 16. místo absolutně v žebříčku nejprodávanějším automobilů na českém trhu.

Pětidveřový hatchback a praktičtější kombi se v současnosti nabízí v šesti stupních výbavy: Comfort, Cool, Comfort Plus, Exclusive, TOP a GT line. Základní provedení cee´du s motorem 1.4 CVVT/73 kW ve výbavě Comfort je stále za atraktivních 299 980 korun, což jej řadí mezi nejlevnější hatchbacky nižší střední třídy na českém trhu. Podívejte se na jejich přehled do 350 tisíc korun zde.

Přitom se nejedná o nevybavený model. Ve standardu nechybínapříklad klimatizace, audiosystém s USB portem a ovládáním na volantu nebo přední mlhovky. Pokud byste měli u této výbavy zájem o turbodiesel kvůli úspoře provozních nákladů, spíše se to nevyplatí. S motorem 1.4 CRDi/66 kW totiž cee´d přijde na 369 980 tisíc Kč. Rozdíl 70 tisíc korun oproti zážehové verzi je tedy značný.

Novinkou v nabídce je verze Cool, která je jen o 20 tisíc korun dražší než Comfort, výbava však navíc obsahuje přední světlomety s diodami pro denní svícení, přední mlhové světlomety s přisvěcováním do zatáček, kožený potah volantu a audiosystém s bluetooth. K dispozici je tato výbava pro motory 1.4 CVVT/73 kW (319 980Kč), 1.6 GDI/ 99 kW (344 980 Kč) a 1.6 CRDI/66 kW (399 980 Kč).

Porovnali jsme model Kia cee´d 1.4 CVVT Cool s Fiatem Tipo a Hyundai i30. Podívejte se zde, parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Dalších 20 tisíc navíc umožňuje pořídit si výbavu Comfort Plus. Ta přitom přináší v základu navíc oproti výbavě Cool pouze tempomat s omezovačem rychlosti a dále možnost připlatit si za 16palcová kola z lehkých slitin (8000 Kč), vyhřívaná přední sedadla a volant (8000 Kč) a navigační systém (16 000 Kč). Comfort Plus se nabízí s motory 1.4 CVVT/73 kW (339 980 Kč), 1.6 GDI/99 kW (364 980 Kč), 1.4 CRDi/66 kW (389 980 Kč) a 1.6 CRDi/100 kW (419 980 Kč).

Ještě ostupínek výše je výbava Exclusive, za kterou zaplatíte o 40 tisíc korun více než než za Comfort Plus, ale posádku navíc hýčká dvouzónovou klimatizací se samočinnou regulací teploty, dešťovým a světelným senzorem, parkovací kamerou nebo zatmavenými okny v zadní části. Navíc se dodává s 16palcovými koly z lehkých slitin. Výbava Exclusive je k dispozici se všemi motory a převodovkami s výjimkou přeplňovaného tříválce 1.0 T-GDI/88 kW. Nejlevnější je pochopitelně verze 1.4 CVVT/73 kW za 379 980 Kč. V této výbavě jsou k dispozici jako alternativa samočinná šestistupňová převodovka pro motor 1.6 GDI/99 kW nebo sedmistupňová dvojspojková převodovka pro motor 1.6 CRDi/100 kW. Za obě je příplatek 45 000 Kč.

Pokud si připlatíte 10 tisíc korun navíc, můžete mít mnohem atraktivnější výbavu TOP. Ta vychází právě z výbavy Exclusive a nabízí navíc navigaci, parkovací kameru, multifunkční displej na středovém panelu, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, vyhřívaná přední sedadla a vyhřívaný volant. Nabízí se s motory 1.4 CVVT/73 kW (389 980 Kč), 1.6 GDI/99 kW (414 980 Kč) a 1.6 CRDI/100 kW (469 980 Kč). U obou čtyřválců 1,6 litru si samozřejmě můžete připlatit 45 tisíc za samočinnou převodovku.

Na vrcholu nabídky je výbava GT Line, která je oproti výbavě TOP dražší o 15 tisíc korun, ale k dispozici je pouze s motory 1.0 T-GDI/88 kW (469 980 Kč) a 1.6 CRDi/100 kW (509 980 Kč). U turbodieselu si můžete připlatit za dvouspojkovou samočinnou převodovku DCT, jinak je o obou motorů je v základu šestistupňový manuál. Výbava GT Line má oproti verzi TOP vedle jiných nárazníků a dvojité koncovky výfuku navíc jen větší 17palcová kola.

Prakticky stejných úprav cen se dočkalo také kombi cee´d SW, jen si ke každé motorizaci a výbavě připočtěte 25 tisíc korun. Pouze základní model 1.4 CVVT/73 kW přijde na 344 980 Kč, což je o 45 tisíc korun více než v případě pětidveřového hatchbacku.

Porovnali jsme verzi Kia cee´d SW 1.6 CRDi TOP s konkurenčními modely Opel Astra Sports Tourer a Renault Mégane Grandtour. Podívejte se zde.

Kompletní ceníky, technická data, rozměry ale i testy všech modelů Kia včetně popisovaných cee´dů najdete zde.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama