ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Hyundai už nedává slevy za řidičák. Rozšířil nabídku malého hatchbacku i20
6. října 2018

reklama
Hyundai přestal nabízet slevy za počet let, kdy zájemce o nové auto vlastní řidičák a vůz značky. Nově také rozšířil nabídku inovovaného modelu i20 a snížil jeho první cenu na 284 990 korun.

Korejská značka Hyundai začátkem října opět zamíchala cenovou nabídkou na českém trhu. Podrobnosti budeme přinášet postupně. Nejdůležitější změnou je, že skončila akce se slevami za každý rok vlastnictví řidičského průkazu, nebo vozu Hyundai.

Dnes se zaměříme na konkurenta Škody Fabia, malý pětidveřový hatchback Hyundai i20. Ten se od srpna začal prodávat v inovované podobě a nyní v říjnu se dočkal výrazného rozšíření motorů i výbav. Až dosud jej Hyundai totiž nabízel pouze se základním motorem 1.25/55 kW v jediné výbavě Best of Family Club za cenu 304 990 korun s možností snížit ji o dvacet tisíc korun, pokud jste alespoň deset let vlastnili řidičák, nebo vůz značky Hyundai.

Nově je i20 k dostání již od 284 990 korun bez jakýchkoli podmínek, ale s tím, že nová základní výbava Family není zdaleka tak bohatá. Chybí jí klimatizace i rádio. I na poměry malých aut jde o chudě vybavené auto. A cena není příliš atraktivní, existuje řada mnohem levnějších malých pětidveřových hatchbacků. Přesvědčit se můžete v přehledu všech do 300 tisíc korun - zde

Ani druhý stupeň výbavy Family Plus nedosahuje standardu předchozí verze Best of Family Club. Nemá totiž rádio, ale disponuje alespoň klimatizací, elektricky ovládanými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, dálkovým ovládáním centrálního zamykání nebo volantem nastavitelným ve dvou směrech. Stojí 314 990 korun se základním motorem o výkonu 55 kW. O deset tisíc více stojí silnější verze dvanáctistovky s 62 kW a 354 990 korun se platí za turbomotor 1.0 T-GDI/74 kW. Ten je výrazně dynamičtější a úspornější než základní motor 1.25.

Porovnali jsme Hyundai i20 1.25/55 kW se stejně výkonnou Škodou Fabia a Renaultem Clio. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Teprve s nejvyšší výbavou Style se dá Hyundai i20 označit za dobře vybavený malý pětidveřový hatchback, ale ceny jsou na poměry této kategorie astronomické. Začínají na 384 990 korun za motor 1.25/62 kW. Třicet tisíc se připlácí za slabší turbomotor, a dokonce padesát tisíc za nejsilnější provedení 1.0 T-GDI/88 kW. Tuto pohonnou jednotku lze pořídit pouze s výbavou Style. Obě varianty turbomotoru lze mít i se sedmistupňovým automatem (připlácí se dalších čtyřicet tisíc).

Kompletní ceník modelu Hyundai i20 si prohlédněte zde. Modernizovanou i20 jsme již vyzkoušeli a test přineseme v nejbližších dnech.

Autor: Ondřej Běhal

reklama
17. července 2015
Test Hyundai ix20
Hyundai ix20 je nejprodávanějším vozem rodinné kategorie MPV na českém trhu, takže není divu, že jeho nedávnou modernizaci bereme jako příležitost k nové recenzi. Co všechno se na nošovickém bestselleru změnilo?
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai ix20
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama