ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Fiat 500 výrazně zlevnil, novinkou je dobře vybavená verze Cool za necelých 290 tisíc
7. února 2018

reklama
Úspěšný retromodel v nabídce italské automobilky přichází v lednu s výraznějšími slevami u některých specifikací. Slevy se pohybují v rozpětí dva až 44 tisíc korun, novinkou je varianta Cool dodávaná pouze se čtyřválcem 1,2 litru o výkonu 51 kW.

Stylový Fiat 500 je na trhu již jedenáctým rokem s jediným výraznějším faceliftem. A stále jde dobře na odbyt, i když v Česku se příliš velkými prodeji pyšnit nemůže. Důvodem je nejen malá popularita miniautomobilů u Čechů ale také jeho vyšší cena ve srovnání s konkurenty. Loni se v České republice pro malý fiat rozhodlo 298 nových zákazníků, což jej řadí ve své kategorii na čtvrté místo hned za Škodu Citigo, Hyundai i10 a Volkswagen up!.

Nabídka motorizací čítá čtyři položky, tři pohonné jednotky spalují benzín, jedna naftu. Základem nabídky je atmosféricky plněný čtyřválec 1.2/51 kW, alternativu představují dvě výkonové verze přeplňovaného tříválce 0.9 TwinAir Turbo/62,5 a 77 kW nebo turbodiesel 1.2 Multijet/70 kW. S výjimkou silnější tříválce, který má šestirychlostní převodovky se ostatní motory dodávají ve spojení s pětistupňovou ručně řazenou převodovkou.

Základní ceník Fiatu 500 obsahuje tři výbavové stupně. Nejlevnější Pop je dostupný jen jako hatchback s dvanáctistovkou motorem 1.2/51 kW za 267 900 korun. V této ceně dostanete například kolenní airbag řidiče, elektrický ovládaná přední okna, audiosystém s ovládáním na volantu a 14palcová ocelová kola. Za klimatizaci je třeba připlatit 16 tisíc korun, takže vás normálně vybavená „pětistovka“ přijde na 283 900 korun.

Druhý stupeň výbavy Lounge můžete mít buď ve standardní karoserii s pevnou střechou nebo jako verzi 500C se stahovací plátěnou střechou, což stojí o 80 tisíc korun více. K dispozici jsou pro tuto výbavu všechny motorizace s výjimkou silnějšího přeplňovaného tříválce. Oproti verzi Pop jsou ve výbavě navíc zadní parkovací senzory (pro 500C), tempomat, klimatizace, audiosystém s pětipalcovou dotykovou obrazovkou, kůží potažený volant a 15palcová kola z lehkých slitin. Základní model stojí 299 900 korun, za tříválec se připlácí 50 tisíc a za turbodiesel 100 tisíc korun.

Nejvyšší výbava Sport je dostupná pouze pro variantu s pevnou střechou a motory 1.2/51 kW a 0.9 TwinAir/77 kW. Oproti modelu Lounge má Sport navíc rádio se sedmipalcovým displejem a šesti reproduktory, TFT displej místo kontrolních přístrojů, vyhřívaná vnější zrcátka, přední mlhové světlomety a jiný design 15palcových kol. Se čtyřválcem 1.2 přijde nově na 329 900 korun, s nejsilnějším zážehovým motorem 0.9 TwinAir/77 kW a šestistupňovou převodovkou pak stojí 369 900 korun.

Novinkou v nabídce je akční verze Cool, která se dodává pouze s motorem 1.2/51 kW za 289 900 korun. Ve standardní výbavě najdete mimo jiné diodová světla pro denní svícení, klimatizaciá, 15palcová kola z lehkých slitin, chromovaná vnější zpětná zrcátka, chromované kliky dveří, audiosystém s pětipalcovým displejem, bluetooth a ovládáním na volantu nebo zadní parkovací senzory. Nechybí ani dojezdové rezervní kolo.

Porovnali jsme Fiat 500 Cool s modely Volkswagen up!, Opel Adam a Toyota Aygo. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle svých potřeb, měnit můžete nejen výbavy ale i motory nebo dokonce celé modely.

Kompletní ceník Fiatu 500 a 500C najdete zde.

Autor: Ondřej Běhal

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama