ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Další Peugeot do zásuvky! Nový model e-2008 startuje na 840 000 korunách
6. února 2020

reklama
Nová generace modelu 2008 se na českém trhu sotva ohřála a už se objevilo její nové elektrifikované dvojče. V čem se od sebe liší a jak si stojí vedle konkurence?

Francouzská automobilka se do snižování emisí pustila opravdu s vervou. V závěru minulého roku začala prodávat novou, plně elektrickou e-208 a letos do modelů 3008 a 508 vsadila hybridní motory. Na řadu přichází nové malé SUV e-2008, které je na první pohled od svého palivem dopovaného bratra takřka k nerozeznání. Odlišujícím faktorem je malé „e“ umístěné na bocích a zádi vozu.

Pohonnou jednotkou je elektromotor o výkonu 136 koní a s točivým momentem 260 Nm. O přísun potřebné energie se starají baterie s celkovou kapacitou 50 kWh a deklarovanou výdrží až 310 km. Díky jejich umístění do podlahy, se zachoval objem zavazadlového prostoru, který tak činí 434 litrů a při sklopených sedadlech až 1 467 litrů.

Nový Peugeot e-2008 se obsahem jednotlivých výbav oproti svému sourozenci neliší. Chybí ale nejnižší výbava Active. Nabídka totiž začíná verzí e-Allure s automatickým nouzovým brzděním, parkovacími senzory, LED světlomety, automatickou klimatizací, tempomatem, koly z lehké slitiny, sledováním jízdního pruhu, parkovací kamerou a oranžovou metalízou ve standardu. Cena začíná na 840 000 korunách.

Vyšší stupeň e-GT Line za příplatek 40 tisíc korun rozšiřuje nabídku o automatické dálkové světlomety, přední mlhovky s přisvěcováním do zatáček, zatmavená zadní okna a specifické full LED svělomety s kresbou drápů.

Porovnali jsem Peugeot e-2008 s konkurenčními modely Hyundai Kona Electric a Kia e-Soul. Podívejte se zde.

Pod milion korun se vejde i bohatší verze e-GT. Ta přihazuje automatické udržování jízdního pruhu, sledování mrtvého úhlu, bezklíčový přístup, vyhřívaná přední sedadla, adaptivní tempomat a navigaci. Za to si řekne o 925 tisíc korun.

Kompletní ceník včetně technických údajů naleznete zde.

Autor: Martin Lankaš

reklama
4. ledna 2018
Test Hyundai Kona
Přinášíme recenzi nového korejského SUV Hyundai Kona. Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi s pohonem všech kol a automatickou převodovkou. Na trhu nemá moc velkou konkurenci.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai Kona
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

blog comments powered by Disqus
reklama