ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Citroën C3 po faceliftu je na českém trhu. Stojí rovných 300 tisíc
9. července 2020

reklama
České zastoupení francouzské automobilky už prodává třetí generaci Citroënu C3 po faceliftu. Auto je k mání se pěti výbavami Live, Feel, Feel Pack, C Series, Shine. Cenu lze ještě snížit bonusem.

Nový Citroën C3, kteráýbyla představena na začátku února, je už možné objednat v České republice. A to od ceny rovných 300 tisíc korun. Dalších 20 tisíc nabízí Citroën za odkup starého vozu. V ceně auta je zahrnutá i záruka na 5 let nebo 60 tisíc najetých kilometrů. Po modernizaci nabízí C3 nový vzhled přední masky, lehce přepracovaný design a další detaily.

Facelift současné třetí generace poprvé představuje nový „podpis“ značky, inspirovaný posledními koncepčními vozy a nové také LED světlomety. Dále jiný design prvků Airbump a až 97 různých kombinací vzhledu exteriéru včetně tří nových polepů střechy.

Ve výbavách nechybí vyspělá sedadla Advanced Comfort, 12 asistenčních systémů řízení a služeb s připojením na internet včetně Connect Assist pro SOS asistenci, Connect Nav se 7palcovým  dotykovým displejem a Connect Play pro zrcadlení obsahu smartphonů. V Česku se nová C3 nabízí v pěti stupních výbavy, tedy Live, Feel, Feel Pack, C Series, Shine. Pro prvních sto objednávek je navíc zdarma i paket Bi-Color. Další zvýhodnění ve výši 10 tisíc korun lze uplatnit při využití financování Privilege.

Model v základní výbavě Live s motorem 1.2 PureTech má výkon 83 koní a je dostupný za cenu 300 tisíc korun, ve druhé výbavě Feel vyjde na 320 tisíc. Tam už lze koupit také jeho silnější provedení (110 k) za 357 tisíc korun nebo turbodiesel 1.5 BlueHDi (100 k) za 377 tisíc korun. Citroën navíc nabízí ke všem modelům 20 tisíc korun navíc za odkup starého vozu. Více najdete v ceníku, který je k dispozici zde.

Jak si vede malý Citroën C3 v porovnání s konkurencí? Porovnali jsme ho s hitem českých silnici v podobě Škody Fabia, s Renaultem Clio a Hyundai i20. Výsledek najdete pod tímto odkazem.

Podívejte se také na všechny kompakty na českém trhu s benzinovými turbomotory do částky 400 tisíc korun. Jejich výpis najdete zde.

Autor: Jan Markovič

reklama
21. srpna 2017
Test Hyundai i30
Test oblíbeného hatchbacku Hyundai i30 jsme rozšířili o zkušenosti s variantou 1.6 CRDi ve středním výkonu 81 kW. Jde o celkem kultivovaný motor. Jak se dočtete v recenzi, jeho spotřeba nás ale až zas tak neoslnila.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai i30
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Nejbezpečnější auta roku 2014
Nezávislá organizace Euro NCAP letos vydala vysvědčení z předmětu Bezpečnost 41 modelům aut. Vybrali jsme ty nejbezpečnější z každé kategorie.
Dacia rozšiřuje nabídku aut na LPG. Umí ho Logan, Sandero i Duster
Logan je zároveň nejlevnějším novým autem na českém trhu, které jezdí na LPG. K mání je za 252 400 korun ve výbavě Open. Víte, kolik zaplatíte i za další modely?
reklama
Opel Corsa je v Česku. Začíná na 289 990 Kč. Máme kompletní ceník
Auto se v základní výbavě prodává jen s jedním motorem. Chybí v ní klimatizace, kvůli které je potřeba pořídit vyšší verzi. Nejsilnější benzinový motor se prodává až ve třetí výbavě.
Nový Renault Clio se na trhu ani neohřál a už zdražuje
Za nové Clio si připlatíte. Od dubna totiž stojí podle výbavy až o 11 tisíc korun víc. Někde je ale zdražení menší, třeba jen 6000 korun. Víme, kde.
Sportovně střižený Hyundai i10 N Line jde do výroby, v Česku bude v červenci
Od července letošního roku se rozšíří nabídka nejmenšího modelu korejské automobilky. Hyundai i10 vyjede ve sportovní variantě N Line. A dostane i nový motor.
Peugeot zlevňuje svá SUV. Dáte za ně až o 30 tisíc korun méně
Pokud jste počkali s nákupem SUV od francouzské automobilky na léto, podaří se vám ušetřit pár tisíc korun. Peugeot totiž zlevnil základní výbavu u modelu 2008 a kompletně všechny výbavy pro středně velký model 3008.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama