ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Citroën C1 zlevnil. Kolínský minivůz se prodává za méně než 200 tisíc
25. září 2015

reklama
Druhá generace pětidveřového Citroënu C1 se po zlevnění základní verze o deset tisíc poprvé v historii prodává za méně než 200 000 korun. Žádné jiné ze tří technicky shodných miniaut vyráběných v Kolíně není aktuálně dostupnější.

Citroën C1 se tak zařadil mezi desítku nejlevnějších nových aut v Česku. Přehled všech dvanácti verzí vozů dostupných za méně než dvě stě tisíc korun najdete zde.

Porovnali jsme zlevněný Citroën C1 Live s nejprodávanějšími minivozy v Česku - modely Hyundai i10 a Škoda Citigo. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely. Citigo se aktuálně díky akční výbavě Fresh mnohem více vyplatí zájemcům o dobře vybavený malý minivůz se živějším motorem (podrobnosti zde).

Citroën C1 začal loni v létě spolu se svými sourozenci Peugeotem 108 a Toyotou Aygo sjíždět z pásů továrny TPCA v Ovčárech nedaleko středočeského Kolína v nové, tedy druhé generaci. Její ceny se stanovily neporovnatelně výš než u předchůdce, od té doby ale minivůz už třikrát zlevnil. Poslední snížení ceny se týká základního provedení pětidveřové verze, 1.0 VTi Live, které se od začátku září prodává o deset tisíc levněji než dříve. Stojí 199 900 korun, takže cena druhé generace kolínského miniauta poprvé v historii klesla pod 200 tisíc.

Standard základní výbavy Citroënu C1 označené Live zahrnuje například palubní počítač, výškově stavitelné sedadlo řidiče, LEDky pro denní svícení nebo šest airbagů. Za klimatizací se připlácí patnáct tisíc.

Ostatní položky ceníku pětidveřového Citroënu C1 zůstaly beze změny. Druhý stupeň Feel je o 25 tisíc dražší než Live a rozšiřuje standard mimo jiné o rádio, dálkové ovládání centrálního zamykání, elektricky ovládaná okna a dělené opěradlo zadního sedadla. Mnohem více než se základním litrovým motorem se vyplatí se silnější dvanáctistovkou, která stojí jen o pět tisíc víc (229 900 korun).

Zájemci o ještě lépe vybavené miniauto mohou sáhnout po vyšším stupni Feel Edition. Nejvyšší výbava Shine se pojí výhradně s plátěnou stahovací střechou Airscape a je dostupná i s třídveřovou verzí, která ale stojí stejně jako pětidveřová, takže její pořízení nedává smysl.

Kompletní ceník pětidveřového Citroënu C1 včetně prvků standardní a příplatkové výbavy nebo technických údajů naleznete zde. Podrobný test čtěte zde.

reklama
2. září 2014
Test Citroën C1 5dv.
Nová auta z kolínské továrny TPCA, Peugeot 108 a Toyotu Aygo, už jsem zkoušel na mezinárodních prezentacích. Třetí z trojčat, Citroën C1, prošlo tvrdým týdenním testem na českých dálnicích i okreskách. Jak si vedlo?
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Citroën C1 5dv.
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Kia Picanto po faceliftu - více možností za více peněz
Kia modernizovala minivůz Picanto. Jeho motory nově splňují emisní normy Euro 6, ale mírně se zvýšila jejich spotřeba a zhoršila dynamika. Proti starší variantě stojí model o pět tisíc víc, prodává se od 214 980 Kč.
Hyundai i10 už se nabízí s jediným motorem. Jeho spotřeba se snížila
Hyundai výrazně zjednodušil ceník minivozu i10, když v něm nechal pouze základní tříválcový litrový motor. Ten nově spotřebuje o 0,4 l benzinu na každých 100 km méně. Auto dostanete pouze na třináctipalcových kolech a jako čtyřmístné.
reklama
Přehled cenových změn začátkem září
Akce značky Hyundai s výrazným zlevněním naftových motorů zatím zůstala bez odezvy. Ostatní začátkem září buď mírně zdražují, nebo mění ceny oběma směry. Přinášíme přehled nejzajímavějších cenových pohybů.
Škoda zlevnila dobře vybavený minivůz Citigo díky akční výbavě Fresh
Minivůz Škoda Citigo dostal výhodnou akční výbavu Fresh. Stojí bezmála o deset tisíc méně než dobře vybavená verze Style, z níž vychází, a obsahuje navíc několik dalších prvků.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama