Články & recenze

reklama
Test Fordu Tourneo Connect LWB
13. března 2010
LWB znamená Long Wheel Base neboli dlouhý rozvor kol - zkrátka prodlouženou verzi Tournea Connect. Co všechno pobere a nepobere tenhle jezevčík, Fordí konkurent oblíbeného Citroënu Berlingo?
Test Škody Octavia Combi LPG
9. března 2010
Octavia Combi může v tovární úpravě kromě benzinu konzumovat také plyn. Konkrétně propan-butan neboli LPG. Jediným motorem upraveným na tento pohon je zatím letitá šestnáctistovka. Jaké jsou výhody a nevýhody Octavie Combi LPG?
Test Renaultu Fluence
8. března 2010
Sedan delší než Škoda Octavia s neuvěřitelně bohatou základní výbavou za cenu nižší než 300 tisíc korun. Takové lákadlo tady už dlouho český trh neměl! Vždy ale bývá něco za něco. Nebo snad ne?
Test Škody Octavia Combi
6. března 2010
Kombík od Octavie patří mezi vysněná auta spousty českých rodin i zaměstnanců. Jak se liší od liftbacku? V čem překonává konkurenty a kde na ně ztrácí. Octavii Combi rozebranou téměř do posledního šroubku najdete zde.
Test Škody Octavia
28. února 2010
Bylo načase konečně vytvořit test nejprodávanějšího auta v Česku. I když jsem klasickou Škodou Octavia s karoserií liftback jel naposledy před rokem ještě ve Světě motorů, zkušeností a zážitků s ní mám víc než dost.
Test Renaultu Espace
26. února 2010
Kategorii velkých velkoprostorových aut v poslední době výrobci i zákazníci trochu opomíjejí. Ten, kdo má rád komfort bez kompromisů, by ji ale brát v úvahu měl. Musím říct, že jsem si test Renaultu Espace přes několik výhrad k autu hodně užil.
Test Renaultu Koleos
21. února 2010
Zimní období = hodně testů vozů MPV. Tento týden jsem si střihnul hned dva. Kromě VW Tiguan také Renault Koleos. Jak francouz po několika stovkách kilometrů dopadl?
Test VW Tiguan
18. února 2010
Po dvou krátkých svezeních jsem kompaktní SUV od Volkswagenu pořádně vyzkoušel a získal spoustu nových poznatků. Konečně tak nabízím obsáhlý test.
Test Hondy Jazz
14. února 2010
Auto o 10 cm kratší než Škoda Fabia zaujme hlavně unikátním řešením sklápění zadních sedaček, výkonnými motory a tvrdším podvozkem. Nejvíc mu překáží vysoká základní cena.
Test nového BMW 5 sedan
13. února 2010
Dnes jsem se svezl hned třemi motorizacemi šesté generace pětkového bavoráku. Komfort nabízí skoro jako sedmičková řada, ale zatáčkami se proplétá se svižností vlastní spíš menší trojce.