Články & recenze

reklama
Ford Focus zlevnil! Cena od 279 990 Kč
2. července 2010
Ford výrazně zlevnil model Focus. Standardní ceny plošně snížil o 27 000 Kč, ty v akční nabídce o 20 - 30 tisíc. Nejlevnější Focus 5dv. 1.4 Trend Plus stojí 279 900 Kč.
Opel Corsa: nový ceník, stojí od 199 800 Kč
2. července 2010
Ceník Opelu Corsa prošel revolucí. Změnily se motory, výbavy i ceny. Nejlevnější třídveřové provedení stojí od 1. července 199 800 Kč. Pětidveřové o 15 000 Kč víc.
Mitsubishi ASX: soupeř nejen pro Yetiho
1. července 2010
Další přírůstek do módní kategorie kompaktních SUV i naší databáze se jmenuje Mitsubishi ASX. Menší klon Outlanderu se nabízí s pohonem jedné nápravy i všech kol.
Kia cee´d: po zlevnění cena od 249 980 Kč
30. června 2010
Kia zlevnila základní provedení modelu cee´d o 10 tisíc korun. Stojí tak od 249 980 Kč. Kombi SW je plošně levnější o 5 tisíc, nejlevnější verze dokonce o 15 000 Kč.
Test vozu SEAT Altea XL
29. června 2010
Konkuruje víceúčelovým vozům MPV i klasickým rodinným kombíkům velikosti Octavie. SEAT Altea XL jsme testovali po nedávném dramatickém snížení cen a zjišťovali, koho má šanci zaujmout a čím. Prázdný blok jsem neměl.
Test Fordu Fiesta
28. června 2010
Díky týdnu strávenému v pětidveřové Fiestě jsem rozšířil test, který vznikal jen na základě krátkých jízd. Opět jsem zkoušel benzinový motor 1.4. Jak si stojí Ford Fiesta proti Škodě Fabia a dalším malým hatchbackům?
Honda Civic: prostorový zázrak
27. června 2010
Změřili jsme Hondu Civic a nestačili se divit. Hatchback proslulý hlavně sci-fi vzhledem se ukázal v několika ohledech i jako prostorový zázrak.
SEAT Leon a Altea: nové ceny a motory
26. června 2010
Modely SEAT v nižší střední třídě mají nové ceny. Leon stojí od 294 900 Kč, Altea od 305 900 Kč. Některé jejich motory prošly modernizací.
VW Tiguan: nové motory a DSG
25. června 2010
Dva nové motory, lepší automatická převodovka a mírné cenové změny – taková je aktuální nabídka kompaktního SUV Volkswagen Tiguan.
Renault Laguna 2.0: nižší spotřeba
24. června 2010
Základní motor pro Renault Laguna prošel úpravami nutnými pro splnění emisního limitu Euro 5. Díky tomu se může chlubit nižší spotřebou.