ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Škoda Superb zdražila o osm tisíc. Porovnali jsme ji se soupeři
10. prosince 2014

reklama
Manažerská Škoda Superb včetně varianty Combi se v prosinci prodává o osm tisíc dráž než v listopadu. Nejlevnější provedení přijde na 552 900 korun. Co to znamená v porovnání s ostatními auty střední třídy?

Prosincové zvýšení cen většiny modelů Škoda kromě nové fabie, to je hlavní téma v automobilové braži na konci roku 2014. Přehled cenových změn a podrobné informace týkající se Octavie naleznete zde. Na Rapid jsme si posvítili zde. Tentokrát si projdeme změny u nejpopulárnějšího manažerského auta v Česku - modelu Superb.

Dají se docela stručně shrnout. Všechny verze plošně zdražily o osm tisíc korun, novinku představuje možnost pořídit si prodlouženou záruku na pět let, nebo sto tisíc kilometrů za symbolických 990 korun.

Zajímavé je, že naposledy Škoda Superb zdražovala přesně před rokem. Tehdy se ceny většiny variant zvýšily o pět tisíc.

Nejdostupnější Škoda Superb s benzinovým turbomotorem 1.4 TSI a karoserií sedan/liftback s přizpůsobivými zadními dveřmi TwinDoor se dá nyní pořídit od 552 900 korun. Zdražení ji v žebříčku nejlevěnšjích sedanů a liftbacků střední třídy posunulo o jednu příčku níž, přesto stále patří mezi relativně dostupné vozy. Přesvědčit se můžete v přehledu všech verzí aut této kategorie s cenou do 600 tisíc zde.

Superb se navíc i v základní verzi Active chlubí docela bohatou výbavou - mimo jiné dvouzónovou automatickou klimatizací, litými koly, parkovacími senzory na zádi, tempomatem udržujícím řidičem nastavenou rychlost nebo sedmi airbagy včetně kolenního pro řidiče. Poměrem ceny a výbavy tak stále patří na špičku.

Superb Active se dá zkombinovat s většinou motorů z nabídky. Porovnali jsme oblíbenou naftovou verzi 2.0 TDI/103 kW s dalším liftbackem, novým Fordem Mondeo, a se sedanem Hyundai i40, který naopak letos zlevnil - podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Kompletní ceník zdražené Škody Superb naleznete zde. Podrobný test čtěte zde.

Podobně jako Suberb sedan/liftback je na tom i kombík (na snímku). Také on zdražil o osm tisíc a jelikož v základní výbavě Active činí mezi oběma karosářskými verzemi cenový rozdíl třicet tisíc, prodává se od 582 900 korun. Jeho pozici v porovnání s ostatními kombi střední třídy zjistíte v přehledu všech verzí do 600 tisíc zde.

K porovnání jsme tentokrát vzali verzi s pohonem všech kol a naftovým motorem 2.0 TDI/125 kW dostupným pouze s automatickou převodovkou. Ten se prodává až od druhé výbavy Ambition a srovnali jsme jej s novým Volkswagenem Passat Variant a Opelem Insignia Sports Tourer v podobné konfiguraci - podívejte se zde.

Ceník Škody Superb Combi naleznete zde. Podrobný test čtěte zde.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

Nový VW Passat mírně zdražil. Kompenzuje to lepší výbava a nižší spotřeba
Volkswagen zahájil předprodej nové, v pořadí už osmé generace manažerského a rodinného modelu Passat včetně kombíku Variant. Proti doprodávající se verzi auto mírně zdražilo, zároveň ale narostla standardní výbava a motory spotřebují méně paliva.
Modernizace přinesla Peugeotu 508 robustnější vzhled, nižší spotřebu a vyšší ceny
Peugeot uvedl na český trh modernizovanou podobu manažerské 508 v provedení sedan i kombi SW. Kromě drobných změn vizáže a nových prvků výbavy dostal vůz úspornější motory. Zároveň se ale zvýšily ceny.
reklama
Nový Ford Mondeo láme rekordy v úspornosti. Porovnali jsme ho se soupeři
Ford zveřejnil ceník a technické údaje k nové generaci manažerského Mondea. Nabízí se opět ve třech karoseriích - jako pětidveřový liftback, kombi a čtyřdveřový sedan výhradně s hybridním pohonem na benzin a elektřinu.
Toyota zdražila nezdražila Avensis a zlevnila nezlevnila RAV4
Sedan a kombík střední třídy Avensis zdražil v rozmezí od 15 do 30 tisíc. Nově si však lze odečíst 30 tisíc za ojetinu. Kompaktní vůz kategorie SUV Toyota RAV4 naopak o 33 až 35 tisíc zlevnil, ale 40 tisíc za ojetinu už nedostanete.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama