ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Škoda Rapid - zdražení, ale také navýšení výbavy
24. listopadu 2015

reklama
Škoda Rapid zdražila v nejvýhodnější edici Fresh o tisícovku, ale její standard se navýšil o parkovací senzory a vyhřívaná přední sedadla. Cena limitované edice Monte Carlo vzrostla o čtyři tisíce. Změny platí pro liftback i hatchback Spaceback.

Škoda minulý týden měnila ceníky a většina z těchto změn znamenala zdražení. Stručný přehled všech pohybů a detailní informace týkající se modelu Fabia naleznete zde, Octavii jsme rozebírali zde. Tentokrát se budeme věnovat třetí nejoblíbenější nové škodovce mezi novými auty na českém trhu - modelu Rapid.

Dobrá zpráva na začátek - změny u Rapida rozhodně nelze označit jako plošné zdražování a vlastně ani jako zdražování. Naopak. Nejzajímavější jsou pohyby u limitované edice Fresh, která má aktuálně nejlepší poměr ceny a výbavy ze všech variant Rapida. Ta zdražila o tisícovku, což ale více než vynahrazuje navýšení standardní výbavy o parkovací senzory a vyhřívání předních sedadel, tedy prvků, za které se jinak připlácí 16 300 korun. 

Změny platí jak pro "dlouhého Rapida", tedy karoserii liftback tak pro hatchback, tedy Rapid Spaceback. Ten je ve výbavě Fresh o pět tisíc levnější než liftback a prodává se od 329 900 korun s benzinovým turbomotorem 1.2 TSI/66 kW. V nabídce je i silnější verze s maximálním výkonem 81 kW, která stojí o 21 tisíc víc. A právě tu jsme porovnali s podobně výkonnými vozy Citroën C4 a Hyundai i30. Podívejte se zdeParametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

O čtyři tisíce zdražila speciální série Rapida označovaná jako Monte Carlo, která cílí na zájemce o designový tuning. Nejlevněji se teď prodává s motorem 1.2 TSI/66 kW u Rapidu liftback (na snímku) - od 380 900 korun. U této výbavy je o pět tisíc dražší Spaceback. Ani tady ale nechybí na zdražení náplast, byť ne v podobě rozšíření standardu, ale nového paketu Monte Carlo Plus, který stojí 16 tisíc o obsahuje mimo jiné klimatizaci s automatickým udržováním předvolené teploty, parkovací senzory a také senzory automaticky spouštějící stěrače a světlomety.

Ceny ostatních výbav zůstaly na stejné úrovni, mírně ale zdražily některé příplatkové výbavy. Například litá kola o šest stovek na 15 tisíc nebo zvýhodněné pakety Plus o 200 Kč na 11 200 korun.

Kompletní ceník Škody Rapid Spaceback si můžete prohlédnout zde, podrobný test čtěte zde. Ceník Rapidu liftback objevíte zde a test zde.

reklama
29. července 2014
Test Škoda Rapid
Nejúspornější, nejkomfortnější a nejhoupavější Rapid - taková byla testovaná verze s nejslabším dieselem, stop-start systémem a patnáctipalcovými koly. Rozhodně jsem si díky ní o této škodovce zase rozšířil obzory.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Škoda Rapid
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama