ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Škoda Citigo zdražila o 8500 korun. Zůstala však v TOP 10 nejlevnějších aut
22. prosince 2014

reklama
Škoda plošně zvýšila cenu minivozu Citigo o 8500 korun. Třídveřová verze se nyní prodává od 195 400 korun a pětidveřová o deset tisíc dráž. V žebříčku nejlevnějších aut v Česku klesla miniškodovka ze čtvrté na osmou příčku.

Ceny drtivé většiny škodovek s výjimkou nové fabie začátkem prosince vzrostly. Přehled cenových změn a podrobné informace týkající se Octavie naleznete zde. Na Rapid jsme si posvítili zde, manažerský Superb zde a SUV Yeti zde. Tentokrát se zaměříme na nejoblíbenější minivůz v Česku, model Citigo.

Změny se dají shrnout jednoduše. Všechny standardní a akční výbavy u třídveřového i pětidveřového provedení plošně zdražily o 8500 korun. Zvýšení ceny však kompenzuje možnost prodloužení záruky ze dvou let na pět s omezením na 100 000 ujetých kilometrů za symbolických 990 korun. Pětiletá záruka s omezením na 150 000 kilometrů se v předchozím ceníku nabízela za 8700 korun.

Nejdostupnější třídveřové citigo s tříválcovým benzinovým motorem 1.0 MPI/44 kW a základní výbavou Active tak nyní stojí 195 400 korun. V žebříčku nejlevnějších aut to znamená pokles ze čtvrtého na osmé místo, za méně peněz se ale stále dají pořídit pouze dvě miniauta - Ford Ka a Kia Picanto. Přehled všech aut, která se aktuálně dají v Česku sehnat jako nová za méně než 200 tisíc korun naleznete zde.

Základní výbava Škody Citigo označená Active neobsahuje kromě dnes už většinou povinných bezpečnostních prvků prakticky nic. Za šest tisíc se dá v paketu Plus koupit alespoň dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické stahování předních oken nebo výškově stavitelné sedadlo řidiče.

Vyšší výbava Ambition stojí o sedmnáct tisíc víc a tyto prvky už má ve standardu, jinak ale nic dalšího zásadního nenabízí, takže se podle nás sama o sobě nevyplatí. Dají se k ní ale přikoupit výhodné pakety - například klimatizace, palubní počítač a mlhovky za 10 900 korun.

Tyto prvky pro změnu obsahuje nejvyšší klasická výbava Elegance, která stojí o dalších sedmnáct tisíc více než Ambition. To už jsme na 227 400 korunách u nejlevnějšího třídveřového provedení a o deset tisíc výš u pětidveřové varianty stále se slabší verzí motoru 1.0 MPI. Silnější varianta 55 kW znamená také příplatek deset tisíc. Kromě zmíněných součástí výbavy už k Eleganci patří mimo jiné také litá kola a rádio, takže nám poměrem ceny a výbavy vychází nejlépe. Porovnali jsme pětidveřovou Škodu Citigo 1.0/44 kW Elegance s vozy Hyundai i10 a sourozencem VW Up! - podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Sportovně založeným zájemcům o miniauto je určená limitovaná série Monte Carlo (podrobnosti o ní najdete zde) a mladým varianta Sound (detaily zde).

Kompletní ceník pětidveřové Škody Citigo včetně prvků standardní a příplatkové výbavy, technických dat a dalších informací najdete zde. Podrobný test čtěte zde. Ceník třídveřové verze objevíte zde a test zde.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama