ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Nástupce Renaultu Fluence, model Mégane Grandcoupé, se prodává od 349 900 korun
9. listopadu 2016

reklama
Renault Mégane Grandcoupé je i přes trochu matoucí jméno novým sedanem nižší střední třídy. Ideově tak navazuje na model Fluence. Na rozdíl od něj však neláká na nízkou vstupní cenu, prodává se od 349 900 korun, tedy o deset tisíc dráž než srovnatelný hatchback.

Renault Fluence byl dlouhá léta nejprodávanějším sedanem na českém trhu a díky nízké ceně místy i hluboko pod tři sta tisíc korun se dostal dokonce na pozici nejoblíbenějšího nového dováženého auta. Jeho ideový nástupce, nový Mégane Grandcoupé, podobné ambice nemá, protože se cenami nehodlá podbízet. Na rozdíl od předchůdce totiž není technicky ošizený proti ostatním zástupcům řady Mégane, a tak se jeho ceny odvíjejí hlavně od ní. Nejlevnější provedení stojí 349 900 korun, tedy o deset tisíc více než srovnatelný pětidveřový hatchback a o dvacet tisíc méně v porovnání s podobně motorizovaným a vybaveným kombíkem Grandtour.

Renault Mégane Grandcoupé patří přes trochu zavádějící označení mezi čím dál méně početnou skupinu sedanů nižší střední třídy, tedy aut rodinné velikosti. Délkou 4,63 m (o 14 mm větší než u Fluence) jde o jedno z největších aut kategorie. Jeho vstupní cena 349 900 korun patří k průměru. Existují výrazně levnější sedany jako sourozenci Citroën C-Elysée a Peugeot 301 nebo Fiat Tipo, které se dají pořídit i za méně než 300 tisíc. Připravili jsme přehled všech sedanů nižší střední třídy za méně než 400 tisíc korun.

Základní výbava Renaultu Mégane Grandcoupé s označením Life má proti nejlevnějšímu Fluenci k dobru například asistent pro rozjezd do kopce, nebo podélné nastavování volantu, naopak ji chybí karta místo klíčku a přední mlhovky. S benzinovou šestnáctistovkou, která je u Méganu Grandcoupé o 0,4 l úspornější než u Fluence, stojí o 65 tisíc víc než předchůdce v posledním vydání ceníku.

Mezi standard patří mimo jiné klimatizace, audiosoustava se 4,2palcovým displejem, ovládáním pod volantem a bluetooth handsfree pro legální telefonování za volantem. Dále tempomat s omezovačem rychlosti, LED denní svícení nebo záruka na pět let omezená 100 000 ujetými kilometry.

Vyšší stupeň Zen nabízí za příplatek 20 tisíc k dobru například lepší klimatizaci s automatickým udržováním teploty ve dvou nezávislých zónách, mlhovky nebo automatické zapínání světlometů a stěračů.

Nejvyšší provedení Intens navyšuje standard za dalších 35 tisíc navíc o navigaci na multimediálním zařízení R-Link se sedmipalcovým dotekovým displejem, litá kola, kombinaci látkového čalounění s koženkou, kartu, kterou stačí nosit v kapse místo klíčku a auto se zavírá a otevírá samočinně, přístrojový štít s různými variantami TFT displeje místo klasických budíků a spoustu dalších prvků výbav.

Porovnali jsme nový Renault Mégane Grandcoupé se Škodou Octavia. Ta sice není čtyřdveřovým sedanem, ale pětidveřovým liftbackem, přesto mohou o obou autech uvažovat podobné typy zákazníků. Přidali jsme nedávno modernizovanou Toyotu Corolla. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Renault Mégane Grandcoupé už jsme testovali, podrobnou recenzi čtěte zde. Kompletní ceník si prohlédněte zde.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

Renault zveřejnil kompletní ceník nového Méganu hatchback. Stojí od 339 900 Kč
Čtvrtá generace Renaultu Mégane bude stát minimálně 339 900 korun. Nejlevnější verze s benzinovým motorem o objemu 1,6 l a základní výbavou Life ale přijede na trh později. Prozatím za nový Mégane zaplatíte nejméně 377 900 korun.
Renault Mégane Grandtour: nová generace rodinného kombi startuje na 369 900 Kč
Nabídka nové generace zástupce Renaultu v nižší střední třídě se rozrostla o další karosářskou variantu. Praktické kombi s tradičním názvem Grandtour je o 30 až 35 tisíc korun dražší než hatchback a jeho největší předností je zavazadlový prostor o objemu 521 litrů.
reklama
Toyota Corolla facelift: prestižnější vzhled a větší bezpečnost
Toyota Corolla se na českém trhu začala prodávat ve své inovované podobě. Oproti svému předchůdci novinka mírně podražila. Základní verze s výbavou Live a motorem 1,33 Dual VVT-i/73 kW přijde na 369 900 Kč.
Mazda 3 je po faceliftu o šest až devět tisíc korun dražší, ale má lepší výbavu
Mazda po třech letech modernizovala řadu 3, která značku zastupuje v nižší střední třídě. Motorizace zůstaly stejné, decentně se změnil design, vylepšeny a rozšířeny byly prvky výbavy a model mírně zdražil.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama