ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Toyota Auris: výbava Limited se zvýhodněním 63 tisíc korun, motor 1.6 Valvematic již od 379 900 korun
26. října 2016

reklama
Toyota oslavila kulatiny modelu Corolla, a tak po akčním paketu Edice 50 přichází jiný s názvem Limited pro Aygo, Yaris, Auris, Verso, Corolla a RAV4. U Aurisu se to týká pouze motorizací 1.6 Valvematic a 1.8 Hybrid.

Nenápadná Toyota Auris je od loňského faceliftu docela v kursu, v žebříčku nejprodávanějších modelů se již posunula s 1033 prodanými kusy na 43. místo a v portfoliu Toyoty je po Yarisu (38. místo, 1234 registrací) na druhém místě. K úspěchu jistě přispěla i zvýhodněná akční výbava Edice 50, nyní by na to měla navázat další akční výbava Limited.

Auris je dnes k dispozici v docela široké paletě nejrůznějších verzí. V nabídce jsou dvě karoserie – pětidveřový hatchback a kombi Sport Tourer, pod kapotou pak najdeme zážehové motory s přeplňováním (1.2 Turbo/85 Kw) i bez něj (1.3 Dual VVT-i a 1.6 Valvematic/97 kW), dva turbodiesely (1.4 D4-D/66 kW a 1.6 D4-D/82 Kw) a také hybridní variantu 1,8 Hybrid/100 kW, která kombinuje zážehový motor s elektromotorem.

Cenové zvýhodnění výbavy Limited je ještě zajímavější než u Edice 50. Netýká se sice nejlevnější výbavy Live, ale pouze vyšších výbav Active s paketem Trend, Active s paketem Trend+ a Executive, nicméně podle íc aktuálního ceníku na výbavě ušetříte celkem 63 tisíc korun. A k tomu lze navíc využít bonus 25 tisíc korun při výkupu staršího vozidla.

Auris nikdy nepatřil mezi nejlevnější modely nižší střední třídy, základní verze Live poháněná motorem 1.3 Dual VVT-i/73 kW stojí aktuálně 382 900 Kč. Ve standardní výbavě jsou mimo jiné kolenní airbag pro řidiče, asistent pro rozjezd v kopci, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, samočinná klimatizace, audiosystém ovládaný na volantu nebo palubní počítač. Za motor 1.6 Valvematic si připlatíte 19 tisíc korun, za turbodiesel 1.4 D-4D/66 kW 51 tisíc korun a hybrid 1.8 Hybrid/100 kW přijde na 499 900 tisíc korun.

O 21 tisíc korun dražší výbav Active nabídne navíc přední světlomety do mlhy, elektricky ovládaná okna i vzadu a audiosystém s bluetooth. Nejlevnější motor 1.33 Dual VVT-i/73 kW tak přijde na 403 900 Kč. Ve výbavě Active je však Auris k dispozici také s moderním motorem 1.2 Turbo/85 kW za 432 900 Kč a silnějším turbodieselem 1.6 D-4D za 488 900 Kč. Ekovarianta 1.8 Hybrid již stojí 519 900 Kč, za samočinnou převodovku Multidrive S se u motoru 1.6 Valvematic připlácí 35 tisíc korun a u motoru 1.2 Turbo 40 tisíc korun.

Když se posuneme o další stupínek výše, máme zde za 442 900 Kč Auris ve výbavě Active s balíčkem Trend, který obsahuje 16palcová kol z lehkých slitin, tempomat, omezovač rychlosti a zatmavená zadní boční okna. A právě tento model lze nyní získat ve verzi Limited, ovšem pouze s motorem 1.6 Valvematic/97 kW za 379 900 Kč.

Porovnali jsme tuto toyotu s modely Honda Civic a Mazda 3. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Jestliže si k výbavě Active pořídíte ještě výhodnější paket Trend+, dostanete navíc ještě světelný a dešťový senzor, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, vyhřívání předních sedadel a elektricky ovládanou bederní opěrku u sedadla řidiče. Normálně přijde takto vybavený Auris s motorem 1.6 Valvematic/97 kW na 457 900 Kč, verze Limited však stojí 394 900 Kč. Toyota navíc u tohoto modelu nabízí operativní leasing pro soukromé osoby s měsíční splátkou 4699 Kč (bez DPH). U motoru 1.6 Valvematic/97 kW si ještě můžete připlatit 35 tisíc za samočinnou převodovku Multidrive S anebo hybridní verzi 1.8 Hybrid/100 kW, která vyjde na 494 900 Kč. V tomto případě se pak jedná o vůbec nejlevnější model nižší střední třídy s hybridním pohonným ústrojím. Podívejte se ostatně zde na přehled všech hybridů s pořizovací cenou do půl milionu korun.

Nad výbavou Active je ještě luxusní výbava Executive, která má v základu navíc například diodové hlavní světlomety, omezovač rychlosti, parkovacího asistenta, parkovací kameru, parkovací senzory vpředu i vzadu, světelný a dešťový senzor, zatmavená okna v zadní části vozu, sklopná vnější zpětná zrcátka, dvouzónovou automatickou klimatizaci, bezklíčový přístup, tempomat, vyhřívaná přední sedadla a 17palcová kola z lehkých slitin. Také výbava Executive je aktuálně k mání pouze ve zvýhodněné edici Limited s motory 1.6 Valvematic a 1.8 Hybrid za 434 900 Kč (+35 tisíc korun za převodovku Multidrive S) respektive 519 900 Kč. Plně vybavený hybrid tak stojí stejně jako mnohem chudší výbava Active.

Praktičtější varianta kombi s názvem Touring Sports je z hlediska nabídky motorizací i výbava úplně tejná, jen si je třeba k hatchbacku připočítat navíc 25 tisíc korun. Porovnali jsme Toyotu Auris Touring Touring Sports 1.6 Valvematic/97 kW Executive Limited s modely Opel Astra Sports Tourer a Renault Mégane Grandtour. Podívejte se zde.

Kompletní ceník Toyoty Auris naleznete zde, ceník kombi Auris Touring Sports si prohlédněte zde.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama