ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Škoda Yeti: Verze Monte Carlo zlevněna o 4000 Kč
18. července 2016

reklama
Většina automobilek zdražuje, domácí Škoda však tentokrát přichází se zlevněním. Týká se to bohužel pouze jediného modelu a jediné výbavy: atraktivní designové Škody Yeti Monte Carlo.

Než se začátkem roku objeví v nabídce nové velké SUV Škoda Kodiaq, zůstává Yeti jediným plnohodnotným modelem kategorie SUV v nabídce české automobilky. V nabídce segmentu B-SUV patří rozměrově mezi největší, mezi jeho další přednosti patří navíc možnost pohonu všech kol u většiny motorizací. Samozřejmě, že i Yeti má, jako všechny škodovky, velmi chytře obestavěný interiér, takže dokáže nabídnout díky větší výšce i na relativně malé ploše dostatek místa pro rodinu, nejrůznější sportovní aktivity nebo podnikání.

Od posledního faceliftu, který Yeti prodělal před dvěma lety (loni se pouze obměnila nabídka pohonných jednotek v rámci plnění emisní normy Euro 6), se toto SUV nabízí ve dvou variantách. Kromě základní verze si můžete pořídit provedení Outdoor, které se na první pohled liší předním i zadním nárazníkem, stříbrně lakovanými vnějšími zpětnými zrcátky nebo nelakovanými prahy a bočními lištami. Má také trochu jinak ztvárněný interiér a bohatší výbavu, která obsahuje navíc asistent pro rozjezd do kopce, paket pro špatné cesty, přední světlomety do mlhy, zatmavená zadní okna, vnitřní skládací pytel na lyže, tažné zařízení, ostřikovače světlometů a vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla. U verze 4x4 jsou pak ve standardní výbavě asistenti pro jízdu v terénu skryté pod tlačítkem Off-road. Jejich aktivací je například možné kontrolovaně sjíždět z prudkého kopce prostřednictvím brzd. Verze Outdoor je oproti standardnímu provedení dražší o 20 tisíc korun a k dispozici je pro všechny základní výbavy Active, Ambition, Style i Laurin&Klement.

Pokud vyloženě netrváte na provedení Outdoor, je velmi výhodné si pořídit Yetiho v akční výbavě Fresh, která je o 20 tisíc korun levnější než Ambition a ve standardu má navíc paket Plus, který obsahuje zadní parkovací senzory, dvouzónovou klimatizaci, vnitřní zpětné zrcátka s automatickým stmíváním, dešťový senzor nebo vyhřívání předních sedadel. Dobře vybavený Yeti s motorem 1.2 TSI/81 kW tak přijde na velice rozumných 419 900 Kč. Varianta Fresh však není dostupná s motorem 2.0 TDI/110 kW a také ve verzi 1.4 TSI 4x4.

A pokud chcete něco opravdu stylového a rovněž nepotřebujete výbavu, která je k dispozici pro variantu Outdoor, jako je třeba paket pro špatné cesty, můžete si nakonfigurovat automobil ve variantě Monte Carlo. Ta je výbavou srovnatelná se Style, ale navíc obsahuje nápis Monte Carlo na předních blatnících a prahových lištách, černá vnější zpětná zrcátka, černou mřížku chladiče, černý spojler předního nárazníku, černý difusor zadního nárazníku, černé kryty prahů, černé přední mlhové světlomety a červené obšití volantu, řadicí páky, loketní opěrky a vkládaných tkaných koberců. Má také černě lakovanou střechu a černá 17palcová kola z lehkých slitin. Uvnitř mimo jiné najdete sportovní sedadla se speciálními potahy ve stříbrno-černé barvě nebo pedály z ušlechtilé oceli. Yeti ve výbavě Monte Carlo se nyní dočkal zlevnění o 4000 korun. K dispozici je se všemi motory od zážehové čtrnáctistovky o výkonu 92 kW s výjimkou turbodieselu 2.0 TDI (110 kW) s pohonem všech kol. Nejlevnější provedení právě se zmíněným motorem 1.4 TSI/92 kW a pohonem pouze předních kol nyní stojí 524 900 korun, nejdražší je naopak varianta 2.0 TDI/100 kW 4x4 DSG za 735 900 korun. Podívejte se zde, jaká je nabídka SUV kompaktní a nižší střední třídy v cenovém rozpětí od 500 do 700 tisíc korun.

Porovnali jsme Yeti Monte Carlo 1.4 TSI s modely Fiat 500X 1.4 MultAir a Honda HR-V 1.5 I-VTEC. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Kompletní aktuální ceník Škody Yeti si prohlédněte zde. Podrobný test čtěte zde.

 

reklama
6. června 2014
Test Škoda Yeti
Otestovali jsme modernizovanou Škodu Yeti v šedesátiprocentním klesání, při brutálních bočních náklonech a křížení náprav s vysoko zvednutými koly. S pohonem všech kol a naftovým motorem jde o slušného teréňáka.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Škoda Yeti
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama