ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

U Peugeotu optimalizovali ceníky a odstranili bonus při výkupu starého vozu
9. ledna 2017

reklama
S příchodem nového roku má Peugeot nové ceníky. Zmizel bonus při výkupu starého vozu, některé modely byly zlevněny, jiné zdraženy nebo se nabídka redukovala. Za zmínku stojí výrazné slevy řady 508 až o 19 tisíc korun.

U nejmenšího modelu 108 byl odstraněn bonus 10 tisíc korun při výkupu vozu a všechny výbavy podražily plošně o 2000 korun. Konkrétně se jedná o třívdeřový model ve výbavách Active a Allure a pětidveřový model ve výbavách Active, Allure a Allure TOP. Nejlevnější třídveřový Peugeot 108 Active 1.0 VTI/51 kW tak přijde na 240 tisíc korun, nejdražší pětidveřový Allure TOP 1.2 Puretech/60 kW na rovných 300 tisíc korun. S těmito cenami se malý peugeot rozhodně nepodbízí. Podívejte se zde, jaké další automobily u nás pořídite za čtvrt milionu korun a méně.

Také u modelové řady 208 byl odstraněn bonus 20 tisíc korun při výkupu vozu. Samotný ceník se upravoval oběma směry. U pětidveřového modelu došlo ke zdražení motoru 1.2 Puretech/81 kW, který se nabízí pouze v nejvyšší výbavě Allure, o 5000 korun na 365 tisíc korun (+30 tisíc za samočinnou převodovku EAT6). U této motorizace Peugeot zároveň upravil technické údaje. Konkrétně hodnoty spotřeby, které se po novém měření lehce zvýšily: ve městě o 0,7 litru na 5,9 l/100 km, mimo město o 0,2 na 3,9 l/100 km a kombinovaná o 0,3 litru na 4,6 l/100 km. Jinak byly plošně zlevněny všechny turbodiesely 1.6 BlueHDI/55, 73 a 99 kW o 5000 korun. S nejslabším motorem 1.6 BlueHDI/55 kW ve výbavě Active tak pětidveřový Peugeot 208 přijde na 325 tisíc korun.

Porovnali jsme jej s konkurencí v podobě Fordu Fiesta a Škody Fabia. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle svých potřeb, měnit můžete i motorizace, výbavy nebo celé modely.

Bonus při výkupu 10 tisíc korun byl zrušen i u crossoveru 2008. Také zde došlo k novému měření oficiáloní spotřeby u motoru 1.2 Puretech/81 kW. Snížila se nejvyšší rychlost na 188 km/h a kombinovaná spotřeba zvýšila o 0,6 litru na 5,0 l/100 km. Sleva o 5000 korun u turbodieselů se zde týká pouze nejlevnější varianty 1.6 BlueHDI/55 kW prodávané výhardně ve výbavě Active. Tento model nyní přijde na 385 tisíc korun.

U inovovaného modelu 301 došlo k decentnímu zdražení o 1000 korun, takže nejlevěnjší model 1.2 Puretech/60 kW ve výbavě Active nyní pořídíte za 170 tisíc korun, vyšší výbava Allure je dražší o 15 tisíc korun.

Zájemci o mnohem oblíbenější řadu 308 přišli rovněž bonus 20 tisíc korun při výkupu vozu a musí se připravit i na celkové zdražení o pět tisíc korun s výjimkou základního modelu 1.2 Puretech/60 kW Access. Ten přijde i nadále na 340 tisíc korun. Stejná motorizace ve výbavě Active je však nyní dražší o 40 tisíc korun, základní model s motorem 1.2 Puretech/81 kW v nejvyšší výbavě Allure pak stojí již 450 tisíc korun.

Nabídka jednotlivých variant u zástupce francouzského lva ve střední třídě modelu 508 byla zlevněna a zredukována na tři modely. „Pětsetosmička“ se již nenabízí v základní výbavě Active a z motorového programu zmizel agregát 1.6 BlueHDI. Sedan 508 2.0 BlueHDI/110 kW ve výbavě Allure byl zlevněn o 11 tisíc na 665 000 Kč, silnější varianta 2.0 BlueHDI/133 kW se samočinnou převodovkou EAT6 o 19 tisíc korun na 725 000 Kč a top model GT s motorem 2.0 BlueHDI/133 kW EAT6 o devět tisíc korun na 825 000 Kč. To samé platí také pro kombi 508 SW, které je o 40 tisíc korun dražší.

Porovnali jsme nejlevnější Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI/110 kW Allure s modely Ford Mondeo kombi a Renault Talisman Grandtour. Podívejte se zde.

Zdražení se naopak dočkala pseudoterénní verze 508 RXH. Model s hybridním pohonným ústrojím 2.0 HDI Hybrid4 a pohonem všech kol byl zdražen o 8900 korun na 955 000 Korun, varianta s pohonem předních kol poháněná turbodieselem 2.0 BlueHDI/133 kW EAT6 ve výbavě Allure dokonce o 17 tisíc korun na 850 tisíc korun.

Na kompletní aktuální nabídku Peugeotu se podívejte zde.

reklama
2. června 2014
Test Peugeot 308
Testovali jsme Peugeot 308 s novým tříválcovým benzinovým turbomotorem 1.2 PureTech. Výrobce u něj udává spotřebu 4,6 l, což je nejméně ze všech hatchbacků nižší střední třídy. Dokáže být tak úsporný nejen na papíře?
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Peugeot 308
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama