ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Peugeot 308 zlevnil až o sedm tisíc, nejlevnější je za 340 tisíc korun
19. října 2016

reklama
U Peugeotu během října většinou zlevňovali. Někde (Partner) jenom o 2000 korun, jinde (5008) až o deset tisíc. Opět byl zaveden bonus při výkupu vozu ve výši 20 tisíc korun. Podívejme se podrobněji na řadu 308.

Druhý nejprodávanější peugeot, kterému za prvních devět měsíců patřilo s 1328 registracemi celkově 36. místo, s výjimkou sportovně pojatých modelů 308 GT, 308 GT SW a 308 GTi  zlevnil ve všech výbavách ale pouze některé pohonné jednotky. Nejdostupnější „třistaosmičkou“ stále zůstává varianta s tříválcovým zážehovým motorem 1.2 PureTech/60 kW ve výbavě Acess za 340 tisíc korun. Tato cena se nezměnila a Peugeot tak nabízí v nižší střední třídě konkurence schopnou variantu. Přesvědčit se o tom můžete v přehledu všech hatchbacků a liftbacků nižší střední třídy do 350 tisíc korun zde.

Ve výbavě Acess je ve standardu například klimatizace, rádio s CD přehrávačem ovládané pod volantem, tempomat s omezovačem rychlosti, dálkově ovládané centrální zamykání, palubní počítač nebo šest airbagů. Zajímavá je i pětiletá záruka limitovaná ujetím 100 tisíc kilometrů. Jinak lze výbavu Access pořídit také se zážehovým přeplňovaným motorem 1.2 PureTech/81 kW (360 000 Kč) popřípadě se vznětovým motorem 1.6 HDi/73 kW (od 390 000 Kč), které shodně zlevnily o 5000 Kč.

Druhá výbava Active zlevnila výbava zlevněna o 5000 až 7000 Kč kromě nejslabšího motoru 1.2 Puretech/60 kW, který zůstal za stejnou cenu 375 000 Kč. Cenový rozdíl mezi touto výbavou a základní Access je nyní 15 000 korun, přičemž ve standardu již najdete například dotykový displej ve středovém panelu, samočinnou dvouzónovou klimatizaci, 16palcová kola z lehkých slitin, audiosystém s bluetooth, kůží potažený multifunkční volant nebo dešťový senzor. A to se při srovnání s cenami příplatkové výbavy určitě vyplatí. Od této výbavy lze navíc pořídit i velmi úsporný čtyřválec 1.6 Blue HDi/88 kW (445 000 Kč) s kombinovanou spotřebou 3,1 l nafty na 100 km, od 450 tisíc je zase k dispozici nejsilnější verze tříválce 1.2 PureTech/96 kW.

Porovnali jsme Peugeot 308 1.6 Blue HDi/73 kW Active s modely Opel Astra a Ford Focus. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Se všemi motorizacemi s výjimkou nejslabší zážehové (1.2 PureTech/60 kW) i vznětové (1.6 BlueHDi/73 kW) varianty je „třistaosmička“ k dispozici v nejvyšší výbavě Allure, která zlevnila o dva tisíce korun v případě motorizací 1.2 Puretech/96 kW EAT6, 1.6 BlueHDI/88 kW EAT6 a 2.0/BlueHDI EAT6. Oproti výbavě Active je dražší o 50 tisíc korun ale ve standardu má například parkovací senzory vpředu i vzadu, diodové přední světlomety, přední mlhová světla nebo sportovní sedadla.

Kompletní aktuální ceník Peugeotu 308 si prohlédněte zde. Podrobný test motorizce 1.2 PureTech/96 kW si můžete přečíst zde.

Stejných změn jako hatchback se dočkalo také kombi SW, které je samozřejmě o 25 tisíc korun dražší. Nejlevnější 308 SW ve výbavě Access s přeplňovaným motorem 1.2 PureTech/81 kW tak přijde na 385 tisíc korun. Porovnali jsme Peugeot 308 SW s motorem 1.2 PureTech/81 kW ve výbavě Allure s konkurenčními modely Renault Megane Grandtour a Škoda Octavia Combi - podívejte se zde.

Ceník Peugeotu 308 SW si otevřete zde, test čtěte zde.

reklama
2. června 2014
Test Peugeot 308
Testovali jsme Peugeot 308 s novým tříválcovým benzinovým turbomotorem 1.2 PureTech. Výrobce u něj udává spotřebu 4,6 l, což je nejméně ze všech hatchbacků nižší střední třídy. Dokáže být tak úsporný nejen na papíře?
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Peugeot 308
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama