Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Opel Insignia 4x4: Výbavy Cosmo a Country Tourer se zvýhodněním 87 tisíc korun

Vloženo: 30.10.2016

Zajímavou nabídku má před zimou Opel. U modelové řady Insignia jsou všechny modely 4x4 ve výbavě Cosmo a pseudoterénní úpravě Country Tourer prodávány se zvýhodněním 87 tisíc korun oproti ostatním modelům.

Zástupce Opelu ve střední třídě má po osmi letech celkem úspěšné kariéry před sebou poslední měsíce. Automobilka nedávno představila v zamaskované podobě jeho nástupce a popravdě řečeno, byl už nejvyšší čas. I když se stále jedná o celkem kvalitní automobil své kategorie, oproti výrazně mladší konkurenci, kterou představují hlavně Ford Mondeo , VW Passat a Škoda Superb, již v mnoha ohledech ztrácí. To se odráží i v počtu prodaných vozů. Zde jej předstihla i prémiové konkurence v podobě Audi A4, BMW řady 3 a Mercedesu třídy C. Insignia se v počtu registrací za září 2016 jen tak vešla do první stovky a za celý rok si ji zatím vybralo 426 zákazníků, což je bezmála 20x méně než u Škody Superb. Nějakou dobu ale první generace Insignie v nabídce Opelu bude, a tak se český importér snaží velice širokou nabídku zatraktivnit.

Insignia se stále prodává ve třech karosářských verzích sedan, liftback a kombi, specialitou jsou pak dvě verze Country Tourer (na snímku) a OPC. V prvním případě se jedná o outdoorové kombi, které má o 20 mm vyšší světlou výšku a chráněnou spodní část, ve druhém o sporťák s výkonným šestiválcem 2,8 litru (239 kW) a pohonem všech kol.

Standardní Insignie může mít pod přední kapotou napříč jeden ze sedmi čtyřválců. Čtyři jsou zážehové a mají zdvihový objem 1,8 litru (bez přeplňování 103 kW), 1,4 litru (103 kW). 1,6 litru (125 kW) a 2,0 litru (184 kW), tři vznětové, přičemž dva jsou různě výkonnými verzemi šestnáctistovky (88 a 100 kW) a jeden má objem 2,0 litru (125 kW). Kromě nejslabšího turbodieselu je možné všechny motory kombinovat s ručně řazenou nebo samočinnou šestistupňovou převodovkou.

Nejsilnější benzín a nejsilnější turbodiesel si lze obednat jak s předním, tak s pohonem všech kol, který zajišťuje systém s elektronicky ovládanou lamelovou spojkou Haldex čtvrté generace. Specialitou systému pohonu je zadní diferenciál s omezeným prokluzem eLSD, který vyvinuli ještě u Saabu, a který umožňuje rozdělovat točivý moment podle potřeby na levé nebo pravé kolo zadní nápravy. Právě modely 4x4 se dočkaly od října u výbav Cosmo, Country Tourer a OPC cenového zvýhodnění 87 000 korun, což znamená, že za pohon všech kol si u těchto verzí nepřiplatíte ani korunu (OPC je čtyřkolka standardně) a dostanete se s výjimkou OPC pořizovací cenou o dva stupníky níže pod chudší výbavu Edition. Podívejme se na to podrobněji.

Ceny Opelu Insignia začínají na částce 529 900 korun za sedan 1.8/103 kW. Pětidveřový liftback stojí o deset tisíc víc a za kombík Sports Tourer se připlácí 35 tisíc. Mezi modely střední třídy jde o jedno z nejdostupnějších aut. Přehled všech verzí modelů střední třídy s cenou do 600 tisíc si můžete prohlédnout zde. Standardní výbava základního modelu však obsahuje v rámci manažerských aut jen to nejnutnější - například manuální klimatizaci, šest airbagů, šestnáctipalcová ocelová kola nebo základní audiosoustavu. Potěší alespoň elektrické seřizování výšky sedadla řidiče. Základní Insignie pak není k dispozici s nejsilnějšími motory 2.0 SIDI Turbo/184 kW a 2.0 CDTI/125 kW.

Mnohem zajímavější výbavou je Edition, ve které navíc mimo jiné najdete samočinnou klimatizaci, tempomat, volant potažený kůží, elektrické ovládání zadních oken, 17palcová ale stále ještě ocelová kola a u verze kombi stříbrné střešní ližiny. Cenové navýšení je 47 tisíc korun a k dispozici jsou už všechny motorizace včetně čtyřkolky u benzinového motoru 2.0 SIDI Turbo/184 kW, která s manuální převodovkou přijde na 868 900 korun (+50 tisíc korun za samočinnou převodovku). Aktuálně se však rozhodně nejedná o nejlevnější Insignii s pohonem všech kol.

Nad výbavou Edition je výbava Active, která obsahuje ve standardu lepší audiosystém se šesti reproduktory a bluetooth připojení, multifunkční volant, samočinnou dvouzónovou klimatizaci, přední mlhové světlomety, světelný a dešťový senzor, elektrickou parkovací brzdu, parkovací senzory vpředu a vzadu, vnitřní zpětné zrcátko se samočinnou clonou, sklopná vnější zpětná zrcátka, alarm a 18palcová kola z lehkých slitin. V této výbavě již můžete mít s pohonem všech kol i variantu se vznětovým motorem 2.0 CDTI/125 kW za 845 900 Kč (+40 tisíc korun za samočinnou převodovku).

A jsme u výbavy Cosmo, která má oproti výbavě Active systém OnStar pro kontrolu vozu a ovládání některých jeho funkcí prostřednictvím telefonu na dálku a čalounění v kombinaci kůže/látka. Chybí však parkovací senzory, alarm a lepší audiosystém s Bluetooth. Výbava Cosmo je ostatně o 23 tisíc korun levnější než Active. A právě v této výbavě jsou všechny modely 4x4 oproti ostatním verzím zvýhodněny o 87 tisíc korun, takže motorizace 2.0 SIDI Turbo/184 kW 4x4 přijde na 833 900 korun, což je stejně jako u verze s pohonem předních kol a o 35 tisíc korun méně, než kolik dáte za tuto čtyřkolku s mnohem chudší výbavu Edition. Ještě zajímavější je to u turbodieselu 2.0 CDTI/125 kW 4x4, který ve výbavě Cosmo po této slevě přijde na 735 900 korun (stejně jako předokolka), což je o celých 90 tisíc korun méně než u výbavy Active.

Porovnali jsme sedan Opel Insignia 2.0 CDTI/125 kW 4x4 Cosmo s modely Ford Mondeo a Škoda Superb. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle svých požadavků, měnit můžete i výbavy a motory nebo dokonce celé modely.

A jsme u outdoorové verze Country Tourer, která není k dispozici s motory 1.8/103 kW a 1.4 Turbo/103 kW a pohonem všech kol opět disponují pouze nejsilnější zážehový i vznětový motor. I zde ovšem najdete cenové zvýhodnění 87 tisíc korun, takže verze 2.0 Turbo/184 kW 4x4 přijde na 908 900 Kč, turbodiesel 2.0 CDTI/125 kW pak stojí 810 900 Kč. Tato verze má oproti výbavě Edition, ze které vychází, navíc systém OnStar, ochranný kryt motoru, nerezové lišty nástupních prahů dveří, zatmavená boční okna vzadu, přední mlhové světlomety a speciální 18palcová kola z lehkých slitin.

Porovnali jsme Opel Insignia 2.0 SIDI Turbo/184 kW 4x4 Country Tourer s modely Volkswagen Passat Alltrack a Subaru Outback. Podívejte se zde.

Aktuální ceníky a testy jednotlivých variant Opelu Insignia naleznete po kliknutí na jejich aktivní jména zde.

Související články

Škoda Superb zdražena o 12 až 17 tisíc korun, nejlevnější přijde na 630 900 Kč
Deset nejlevnějších manažerských aut po zdražení Škody Superb
Modernizovaný Opel Zafira přichází na trh ve dvou výbavách se základní cenou 455 900 korun
Opel Mokka X na českém trhu: Pořídíte jej od 377 900 korun

blog comments powered by Disqus

Kia cee´d přichází se základní cenou pod 300 tisíc korun
U značky Kia se měnily loňské ceníky. Změny se týkají většiny modelových řad, nejvíce nejprodávanějšího modelu cee´d, kde došlo ke zdražení až o 15 tisíc. Týká se to pouze některých modelů, ten základní byl naopak o 10 tisíc korun zlevněn.
19.1.2017 | více
 

Dvacet nejprodávanějších automobilových značek v Evropě v roce 2016
Pozici nejoblíbenější značky v Evropě obhájil Volkswagen. Druhý Renault odsunul na třetí pozici Ford. Skokanem roku se stal Jaguar, mezi velkými značkami Mercedes. Škoda obhájila loňské desáté místo.
17.1.2017 | více
 

Toyota Auris: Redukce motorového programu a akční výbava Sprint za 384 900 Kč
U Toyoty po novém roce výrazně zredukovali nabídku řady Auris, kde zbyly jen dvě motorizace. Aktuální varianty jsou ale k dispozici za zajímavé ceny z hlediska bohaté standardní výbavy v rámci zvýhodněné edice Sprint.
15.1.2017 | více
 

Nissan Qashqai: velké zlevnění, základní model stojí 388 100 Kč
Tahoun prodejů japonské automobilky na evropském i českém trhu přichází v lednu se zatraktivněním nabídky. Všechny standardní výbavy byly zlevněny o desetisíce, nejvíce první dvě Visia a Acenta o 22 tisíc korun.
14.1.2017 | více
 

Citroën C4 Cactus pořídíte s docela bohatou výbavu již za 299 900 korun
Citroën v lednu zvýšil bonusy za starý vůz (Berlingo, C4 a C4 Cactus) i leasing (C4 Picasso a Grand Picasso, C5 a C5 Tourer). Jinak se v ceníku měnily jen drobnosti s výjimkou crossoveru C4 Cactus, na který se podíváme podrobněji.
12.1.2017 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál