Aktualizováno: 21.5.2012

Test Volkswagenu CC

  • Sexy faktor: 3
  • Rodinný faktor: 2
  • Byznys faktor: 5
  • Fun faktor: 3
  • Offroad faktor: 0
  • Ženský faktor: 1
Testované motory: 2.0 TDI/103 kW BMT DSG, 2.0 TDI/125 kW BMT DSG 4Motion

 
Volkswagen CC je stylovější, luxusnější a dynamičtější verzí běžného Passatu, od něhož se po modernizaci v roce 2012 odpoutal i jménem. Už ho nenazývejte Passat CC, ale pouze CC.

Nenechte se zmást. Označení CC neznamená kupé-kabriolet jako u ostatních značek, ale comfort coupé, tedy čtyřdveřové kupé. Mezi manažerskými auty střední třídy nemá Volkswagen CC s tímto typem karoserie konkurenci.

Nejlépe Volkswagen CC využije manažer, který potřebuje dálniční křižník na komfortní polykání stovek kilometrů - to je přesně jeho parketa.

Verze s pohonem všech kol mají výrazně lepší jízdní vlastnosti v zatáčkách než některé varianty s pouze přední poháněnou nápravou.

Jako největší nevýhodu vidím nemožnost převážet na zadních sedadlech vyšší osoby kvůli svažující se střeše.

Volkswagen Passat CC přijel do Česka v roce 2008, modernizovaná verze nesoucí jen označení CC začátkem roku 2012.

Design

Volkswagen CC - pohled ¾ zepředu dopravaVolkswagen CC - pohled bok dopravaVolkswagen CC - pohled záď čistáVolkswagen CC - pohled ¾ zezadu dolevaVolkswagen CC - pohled příď čistá

 

Modernizace opět CC přiblížila aktuálnímu Passatu, ale odlišnosti i laik pozná na první pohled.

Maska obsahuje více chromu, větší zahnutější světla připomínají luxusní Volkswagen Phaeton. Xenony patří ke standardu. Zadní světlomety dostaly výraznější tvarování než u Passatu.

Auto vypadá emotivněji a výrazněji než obyčejný Passat, ale o žádný velký odvaz nejde. Převládá konzervativní elegance.

Test Volkswagenu CC Bezrámová okna dveří patří mezi argumenty, proč auto řadit do škatulky kupé a ne klasický sedan. Těsní skvěle, ani při vysokých rychlostech nevydávají pazvuky. Fotku si zvětšíte stejně jako všechny ostatní v testu kliknutím na ni.

Interiér se od základního Passatu liší lepší výbavou, ani v nejlevnější verzi nenajdete třeba plastový volant.

Test Volkswagenu CC Odlišný design dostaly analogové hodiny na přístrojové desce.

Interiér Volkswagenu CC působí kvalitně a útulně, což ale u jednoho z testovaných aut narušovalo rezonování v palubce při jízdě po záplatované okresce.

Pokračování článku Řidičova zóna

 
 

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus
  • Volkswagen Passat Variant
  • Volkswagen Passat
  • Volkswagen Passat Alltrack