Aktualizováno: 3.6.2016

Test Volkswagenu Passat Variant GTE

  • Sexy faktor: 2
  • Rodinný faktor: 4
  • Byznys faktor: 5
  • Fun faktor: 1
  • Offroad faktor: 0
  • Ženský faktor: 1
Testované motory: 1.4 TSI Plug-In-Hybrid

 
Zkratka GTE značí u poslední generace Volkswagenu Passat plug-in hybridní verzi, tedy takovou, která kombinuje spalovací a elektrický motor. K tomu má ale dostatek baterií, aby nabídla dojezd až 50 kilometrů čistě na elektřinu. Články lze přitom nabíjet i z běžné zásuvky.

V posledních dvou letech zažívá automobilový trh boom hybridů do zásuvky, zatím se objevovaly převážně mezi luxusními značkami. Své zástupce tu mají Audi, BMW i Mercedes. Nejlevnější plug-in hybrid je Toyota Prius. Jenže Passat Variant nabízí praktičnost velkého vozu, zajímavé jízdní vlastnosti a promyšlený systém pohonu a řízení.

Design

Volkswagen Passat Variant GTE - pohled ¾ zepředu dopravaVolkswagen Passat Variant GTE - pohled bok dopravaVolkswagen Passat Variant GTE - pohled záď čistáVolkswagen Passat Variant GTE - pohled ¾ zezadu dolevaVolkswagen Passat Variant GTE - pohled příď čistá

 

Pokud nejste znalci, nemáte Passat Variant GTE vůbec šanci od běžného modelu rozlišit. Až při bližším zkoumání přijdete na to, že se změnila například LED světla pro denní svícení, která jsou v oblasti mlhovek.

Test Volkswagenu Passat Variant GTETvar písmene C mají společné ekologické modely Volkswagenu, najdeme je třeba na elektromobilech e-Golf a e-up!

Test Volkswagenu Passat Variant GTEDalšími detaily jsou nápisy na boku nebo modrá linka nad čelní maskou. Ta je také lehce upravená, vpravo od loga najdeme dobře zamaskovaný kryt zásuvky pro nabíjecí kabel. Jinak je vše stejné jako u klasického Volkswagenu Passat, jehož test najdete zde.

Pokračování článku Řidičova zóna

 
 

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus