Aktualizováno: 6.12.2016

Test Subaru Levorg

  • Sexy faktor: 3
  • Rodinný faktor: 3
  • Byznys faktor: 1
  • Fun faktor: 4
  • Offroad faktor: 1
  • Ženský faktor: 3
Testované motory: 1.6GT-S

 
Rodinný a manažerský kombík, se kterým je radost jezdit, i když se v Česku prodává pouze s automatickou převodovkou - to je Subaru Levorg.

Když rozklíčujeme jeho jméno - LEgacy reVOlution touRinG - zjistíme, že jde o ideového nástupce modelu Legacy. Od většího kombíku Outback se liší tím, že nijak nekoketuje s kategorií SUV a výhradní pohon všech kol využívá k lepším vlastnostem na běžných silnicích.

Velikostí se Subaru Levorg řadí přesně mezi kompaktní a střední třídu. Je jen o půl centimetru delší než třetí generace Škody Octavia Combi.

Zásadní výhodu při porovnání s konkurencí představují velmi přitažlivé jízdní vlastnosti - parádně naladěný podvozek, sportovní a informativní řízení nebo okamžitá reakce benzinového turbomotoru na sešlápnutí plynu.

Jako největší nevýhodu vidím i po aféře Dieselgate absenci naftového motoru a také manuální převodovky.

Cena se jeví jako vysoká při porovnání se základními variantami ostatních kombíků. Stejně vybavení a motorizovaní soupeři ale nestojí výrazně méně, spíš naopak.

Subaru Levorg je podle mne kombíkem pro dobře vydělávajícího tátu od rodiny, který se nechce vzdát radosti z řízení.

Model původně určený pouze pro zámořské trhy se v Česku prodává od podzimu 2015 a dováží se z Japonska.

Design

Subaru Levorg - pohled ¾ zepředu dopravaSubaru Levorg - pohled bok dopravaSubaru Levorg - pohled záď čistáSubaru Levorg - pohled ¾ zezadu dolevaSubaru Levorg - pohled příď čistá

 

Zvenčí podle mě jeden z nejhezčích kombíků, uvnitř sice elegance, ale trochu nuda - tak bych hodnotil design Subaru Levorg.

Agresivně vyhlížející přídi dodává šmrnc vystouplý otvor pro sání motoru ve stylu Imprezy WRX STi. Nepřehlédnutelné jsou i standardně montované LED světlomety. 

Kombík vypadá ze všech stran úhledně, proporčně a originálně.

Test Subaru Levorg Interiér tak nápaditý není, ale působí moderně a kvalitně. V testované nejvyšší verzi Sport najdete hodně kůže s efektním modrým prošíváním. Vrchní část přístrojové desky je vyrobená z měkčených plastů. Fotku zvětšíte kliknutím na ni stejně jako všechny ostatní v testu. Zde vidíte řidičovu zónu auta z modelového roku 2017, na začátku příští kapitoly je přístrojovka ze začátku výroby.

Pokračování článku Řidičova zóna

 
 

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus