Aktualizováno: 21.4.2015

Test Nissanu Pulsar

  • Sexy faktor: 1
  • Rodinný faktor: 2
  • Byznys faktor: 3
  • Fun faktor: 0
  • Offroad faktor: 1
  • Ženský faktor: 2
Testované motory: 1.2 DIG-T, 1.5 dCi

 
Nissan se modelem Pulsar po několikaleté absenci vrátil mezi hatchbacky nižší střední třídy neboli auta velikosti a tvaru Volkswagenu Golf.

Nový Nissan Pulsar láká především na prostornost interiéru v podélném směru, papírově úsporné motory, komfortně naladěný podvozek a rozumný poměr ceny a výbavy.

Rozhodně by si jej neměli pořizovat řidiči se sportovním stylem jízdy, kvůli malé šířce v oblasti loktů na předních sedadlech nevyhoví ani obézním nebo nasvaleným párům a podle mne nezaujme ani ty, kdož si potrpí na styl a výrazný design.

Oslovit by mohl například starší páry nebo rodiny, které nemají potřebu stěhovat větší množství nákladu. Umím si ho představit i jako firemní auto.

Nissan Pulsar se na českém trhu prodává od podzimu 2014.

Design

Nissan Pulsar - pohled ¾ zepředu dopravaNissan Pulsar - pohled bok dopravaNissan Pulsar - pohled záď čistáNissan Pulsar - pohled ¾ zezadu dolevaNissan Pulsar - pohled příď čistá

 

Ničím mne neurazil ani nenadchnul, vzhledově nejde o příliš výrazné auto, což může být na škodu u mladších zákazníků, ale neodradí ty starší.

Nissan asi schválně vytvořil pomocí Pulsaru protipól designově odvázaného malého křížence několika automobilových kategorií Juka a většího uhlazeného a líbivého Qashqaie. Pulsar sice křivek Qashqaie částečně využívá, připadá mi ale konzervativnější.

Přitom jsem testoval nejvyšší výbavu Tekna se sedmnáctipalcovými litými koly, tedy v rámci nabídky Pulsaru vyšperkované auto za více než půl milionu korun.

Také interiér Pulsaru jeho návštěvníkům vzrušením puls příliš nezvýší, jednoduchý, konzervativní a trochu nudný přístup se prosazuje i tady.

Neměl jsem ani dojem velké kvality. Plasty na přístrojové desce jsou většinou tvrdé a hlučné na poklep. Některé přístroje jako třeba páčky světel mají hlasitý a docela zatuhlý chod. Odhlučnění kabiny bych u testovaného auta s naftovým motorem hodnotil jako průměrné.

Na druhou stranu jsem se u zkoušeného vozu nesetkal s pazvuky nebo vibracemi. Vždyť také šlo o úplnou funglovku.

Pokračování článku Řidičova zóna

 
 

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus