Aktualizováno: 17.8.2015

Test minivozu Hyundai i10

  • Sexy faktor: 3
  • Rodinný faktor: 1
  • Byznys faktor: 0
  • Fun faktor: 0
  • Offroad faktor: 1
  • Ženský faktor: 5
Testované motory: 1.0i

 
Miniauto, které v mnoha ohledech může konkurovat i autům o třídu větším – to je nová generace modelu i10.

Největší výhody v porovnání s ostatními minivozy představují jízdní komfort a velikost zavazadlového prostoru. Naopak za slabiny považuji šířku interiéru a charakteristiku posilovače řízení.

Největší zájem o Hyundai i10 bych v Česku čekal od starších párů, tradičních kupců nejmenších aut v naší zemi. Svěží design karoserie by ale mohl přilákat i motoristy-začátečníky nebo mladé dámy.

Hyundai i10 se vyrábí v Turecku a na český trh přijel koncem roku 2013.

Design

Hyundai i10 - pohled ¾ zepředu dopravaHyundai i10 - pohled bok dopravaHyundai i10 - pohled záď čistáHyundai i10 - pohled ¾ zezadu dolevaHyundai i10 - pohled příď čistá

 

Líbivý, výrazný, moderní a roztomilý. Vzhled nového Hyundaie i10 se zamlouval většině zvědavců.

Mě nejvíc zaujal zadní a zadoboční pohled, protože příď hodně navazuje na ostatní vozy značky a působí méně originálně.

Zabodoval také dvoubarevný interiér námi testovaných výborně vybavených verzí (byl k dispozici za příplatek do srpna 2015).

Přístrojovou desku sice tvoří samé tvrdé, ale hezky vyhlížející plasty, které ani po přejíždění nerovností nevytvářely drnčení nebo vibrace. U miniauta jsem ocenil i docela tlumené zavírání dveří nebo chod ovladačů, výborně odhlučněná mi připadala i kabina – jak od podvozku tak motoru. Zkrátka kvalitou patří nový Hyundai i10 mezi miniauty na špičku. Zatím jsem ale nezkoušel základní verze, které nemusejí působit tak útulným dojmem.

Pokračování článku Řidičova zóna

 
 

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus