Aktualizováno: 20.7.2015

Test modernizované Hondy CR-V

  • Sexy faktor: 3
  • Rodinný faktor: 3
  • Byznys faktor: 4
  • Fun faktor: 2
  • Offroad faktor: 2
  • Ženský faktor: 3
Testované motory: 1.6 i-DTEC, 2.0 i-VTEC 4x4, 1.6 i-DTEC 4x4

 
Čtvrtá generace Hondy CR-V přijela z linky v britském Swindonu na český trh koncem roku 2012 a stejně jako její předchůdkyně se stala jedním z nejoblíbenějších SUV na českém trhu.

Mezi auty zvládajícími kromě asfaltu i lehčí terén patří k větším modelům, řadíme ji do takzvané střední třídy, takže bývá využívána jako rodinný vůz. Nabízí se s pohonem přední nápravy i všech kol. Mezi konkurenty vyniká prostornou a pohodlnou kabinou a parametry naftových motorů.

Modernizace v roce 2015 se zaměřila na nejen na úpravy designu karoserie a interiéru, ale přinesla také nový naftový motor 1.6 i-DTEC 118 kW se dvěma turbodmychadly určený pro pohon všech kol nebo devítistupňovou automatickou převodovku.

Honda CR-V dobře poslouží movitějším rodinám, ale i párům, podnikatelům nebo třeba bohatým ženám, které si chtějí připadat bezpečněji než v sedanu, hatchbacku nebo kombíku.

Design

Honda CR-V - pohled ¾ zepředu dopravaHonda CR-V - pohled bok dopravaHonda CR-V - pohled záď čistáHonda CR-V - pohled ¾ zezadu dolevaHonda CR-V - pohled příď čistá

 

Terénní honda patří i po modernizaci mezi holky, o kterých řeknete, že jsou zajímavé, i když by třeba chtěly slyšet úplně jiná slova.

Test modernizované Hondy CR-V Test modernizované Hondy CR-V Facelift v roce 2015 se nejvíc projevil na přídi auta. Ta se opticky rozšířila a vypadá moderněji. Originální propojení nových světlometů a mřížky chladiče vytváří široký úsměv. Zároveň mi nová příď připadá "překřivkovaná" a neklidná. Misí se na ní i spousta materiálů, tvarů a barev. Vlevo najdete fotku před modernizací, vpravo po ní. Zvětšíte je kliknutím na ně stejně jako všechny ostatní v testu.

Modernizace v roce 2015 trochu zastavila zastarávání přístrojové desky. Bavíme se zejména o vozech od třetí výbavy Elegance vybavených dotekovým displejem nové multimediální soustavy Honda Connect. I palubce by ale podle mě prospěly trochu klidnější linie.

Kvalita použitých materiálů patří mezi slušný standard. Nezaznamenal jsem žádné povrzávání při přejíždění nerovností. Trochu ale popraskával středový panel, když jsem se o něj opřel kolenem.

Po faceliftu se zlepšilo odhlučnění kabiny, které patří mezi vozy SUV ke špičce.

Pokračování článku Řidičova zóna

 
 

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus