Aktualizováno: 20.12.2016

Test modernizovaného Citroënu C3

  • Sexy faktor: 4
  • Rodinný faktor: 2
  • Byznys faktor: 1
  • Fun faktor: 1
  • Offroad faktor: 1
  • Ženský faktor: 4
Testované motory: 1.2 PureTech/60 kW

 
Pětidveřové auto velikosti Škody Fabia, které propracovaným a líbivým designem míří především na ženy a mladé rodiny – takový je Citroën C3.

Kvalitou použitých materiálů, odhlučněním kabiny, komfortem tlumení a velikostí kufru patří nová C3 k absolutní špičce mezi malými auty. Potěší také úspornost motorů i prostornost kabiny do délky a šířky. C3 uveze na zadním sedadle bez velkých kompromisů trojici dospělých.

Specialitou je čelní sklo zasahující až do půlky střechy – standard u nejvyšší verze Exclusive.

Nejslabší stránkou i nadále zůstává kvalita řazení, na nerovnostech se podvozek chová neklidně.

Nová C3 vyráběná ve Francii se v Česku prodává od března 2010, v roce 2013 prošla modernizací.

Design

Citroën C3 - pohled ¾ zepředu dopravaCitroën C3 - pohled bok dopravaCitroën C3 - pohled záď čistáCitroën C3 - pohled ¾ zezadu dolevaCitroën C3 - pohled příď čistá

 

Modernizace zvýraznila hlavně vizáž přední části vozu.

Test modernizovaného Citroënu C3 Test modernizovaného Citroënu C3 Posuďte sami. Vlevo vidíte původní verzi, vpravo tu inovovanou. Fotky si můžete zvětšit kliknutím na ně stejně jako všechny ostatní v testu. Pásek LEDek pro denní svícení patří ke standardu od prostřední výbavy Tendance.

U modernizované C3 ještě více platí, že se mi mnohem více líbí zepředu a z boku než zezadu.

Interiér bych u testované čtvrté verze Selection z pěti nabízených hodnotil jako vkusný a nápaditý, modernizace na něm změnila jen detaily typu odlišného designu přístrojů.

Líbil se mi klavírní lak, potěší měkčené plasty ve vrchní části přístrojovky (standard od Tendance).

Trochu zastarale působí pouze ty ovladače, které pamatují nejen verzi před modernizací, ale i předchozí generaci C3.

Test modernizovaného Citroënu C3 Test modernizovaného Citroënu C3 Jde třeba o "uši", jimiž se ovládá audiosoustava (standard od stupně Vitamin) a tempomat s omezovačem rychlosti (od Tendance) nebo páčky stěračů a blinkrů.

Potěší velmi dobré odhlučnění kabiny Citroënu C3 od motoru i podvozku, více slyšet jsou pouze přejezdy některých hlubších a vyšších nerovností.

Pokračování článku Řidičova zóna

 
 

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus